March 10, 2002
Steel wrote: [quote=Dehman]Jag röstar för Hawaii-Pizza.
Den är god. 😀
När jag var liten åt jag bara Hawaii-pizza så jag äter det väldigt sällan nuför tiden, men nu blev jag allt bra sugen. 😕
Jag åt också det alltid när jag var mindre. De senaste 4 åren har det blivit kycklingpizza. Men nu har jag börjat med Hawaii igen. 😉
November 22, 2001
Steel wrote: [quote=Json_81][quote=megaman_b][quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Den officiella NH-maten ska ju vara köttbullar med pasta (helst spaghetti).
Köttbullarna är färdiga Mamma Scans eller liknande, två minuter på en tallrik i mikron sen är de färdiga.
Pasta kokas i 7-8 minuter på spisen och sen är den färdig, under de minuterna kan man göra annat, duka, surfa å sånt.
Sen är det bara å begrava köttbullarna på tallriken i pastan och krydda med valfria tillbehör för att sedan slänga i sig det. MUMS 😀
Går det att göra köttbullarna i micron 😮 har jag stått och stekt i två år i onödan?
Det går men det smakar bajs. Om man absolut måste äta färdiggjorda köttbullar så ska de stekas i mycket margarin o kryddas ordentligt.
Vad snackar du för smörja, absolut inget fel på microvärmda köttbullar. 😛
Det är förmodligen det äckligaste som finns.
January 15, 2004
Json_81 wrote: [quote=Steel][quote=Json_81][quote=megaman_b][quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
Köttbullarna är färdiga Mamma Scans eller liknande, två minuter på en tallrik i mikron sen är de färdiga.
Pasta kokas i 7-8 minuter på spisen och sen är den färdig, under de minuterna kan man göra annat, duka, surfa å sånt.
Sen är det bara å begrava köttbullarna på tallriken i pastan och krydda med valfria tillbehör för att sedan slänga i sig det. MUMS 😀
Går det att göra köttbullarna i micron 😮 har jag stått och stekt i två år i onödan?
Det går men det smakar bajs. Om man absolut måste äta färdiggjorda köttbullar så ska de stekas i mycket margarin o kryddas ordentligt.
Mamma Scans är det äckligaste som finns, hur man än tillagar dom. Ica's färdiglagade frysta är faktist helt ok däremot, även om man micrar dom. Blir nästan stekyta på dom till och med, och så är dom gott kryddade. Trodde aldrig jag skulle äta färdiglagade köttbullar efter att ha smakat Mamma Scans..
Men annars ska det vara fina kötträtter, eller någon egenkomponerad röra med allt gott man kan tänka sig.
Här har vi lite grejor som man kan blanda hursomhelst: Ris, teriyakisås, bacon, oliver, majs, soya, sparris, bearnaise, köttfärs, passerade tomater, pasta, nudlar, cous cous.. hehe.. äh, nu känner jag mig onödig, får räcka där.
June 28, 2001
Smirnoff wrote: Oxfile med klyftpotatis och bearneis sås.
Angående kebab:
Är malda rester från djur, som sedan komprimeras till en rulle och marknadsförs som "kebab"
ohyeah, Oxfile med klyftpotatis och bearneis sås. är min favvomat efter kebab.
och nej det är inte rester.
möjligtvis den frysta saken men inte Das orginale på rulle.
January 23, 2002
Gulzebra wrote: [quote=Json_81][quote=Steel][quote=Json_81][quote=megaman_b][quote=Steel]Vet inte om det har nämnts här redan men jag gör det ändå.
*Lite text*
Mamma Scans är det äckligaste som finns, hur man än tillagar dom. Ica's färdiglagade frysta är faktist helt ok däremot, även om man micrar dom. Blir nästan stekyta på dom till och med, och så är dom gott kryddade. Trodde aldrig jag skulle äta färdiglagade köttbullar efter att ha smakat Mamma Scans..
*Massa text*
Kanske ska påpeka att jag skrev Mamma Scans för att folk skulle förstå vad jag menade, ärligt talat så brukar jag köpa Ica's.
Var så länge sen jag åt Mamma Scans så jag kommer faktiskt inte ihåg hur de smakar.
Men godaste köttbullarna är ändå mammas. 😀
Vaniljflickan wrote: Men Steel, kokar du pastan 7-8 min? Som smakförhöjande effekt till microköttbullar har man väl snabbmackaroner??
Gillar inte snabbmakaroner. 😕
Eller vet inte faktiskt, har aldrig köpt det, tycker 7-8 minuter är en lagom paus å pilla med annat på. 🙂 🙄
3 Guest(s)