January 15, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DraGoN]Vad heter låten i Levis Reklamen den me en massa olika jeans som visas upp.
Sjunger något om: miles away.
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Låten i jc reklamen, ved heter den?
Är förresten en helt underbar reklam,, man får en varm känsla av den.. :heart:
Jeans reklamer... 🙄
Nån som vet min?
Ogrebeast wrote: Vafasen är detta för låt i den här reklamfilmen?
http://www.jc-online.com/JC/kampanj/film/varas/45_modem.wmvEdit: Jo, det är "Martin Sköld -Turn". Typiskt att den är specialkomponerad för reklamen och inte finns på skiva! :banghead:
Edit2: Ja, det är Martin Sköld som är med i kent. kent rockar! :bgrin:
🙄 på er båda två...
January 15, 2004
DraGoN wrote: Vad heter låten i Levis Reklamen den me en massa olika jeans som visas upp.
Sjunger något om: miles away.
Så sjunger dom bara i JC-reklamen vad jag vet.
Förlåt om jag upprepar mig.. men har ni kollat på det jag citerade? Vill bara göra er uppmärksamma på att ni söker samma låt, i alla fall vad jag kan se.. kolla på filmen och läs sedan svaret som ogre skrev till sig själv.
Men ni kanske har insett det redan, även om det inte verkar så.. 😛
May 22, 2001
Gulzebra
jo sett dina inlägg & vad jag har sett så är det inte samma reklam, men kan ha fel, ska kolla noga nästa gång den går...
-=*ThE_cRoW*=-
Jag cool, jaså du tycker de ja.. Tyck så då, men det tycker jag inte att jag är själv.
Denna film jag menar:
Ett ärende avsåg våldsförhärligande i TV-reklam för Levis jeans. MER konstaterade att filmen, som innehöll flera våldsscener, sänts i direkt anslutning till ett typiskt familjeprogram i TV 4 en lördagskväll. Den kunde därvid antas ha exponerats för ett betydande antal barn. Att visa filmen i ett sådant sammanhang riskerade enligt MER att leda till sådan negativ påverkan i psykiskt eller moraliskt avseende som avses i grundreglerna. Bolaget ansågs därmed, med hänvisning till ICCs Grundregler, ha handlat i strid med god affärssed.
Dom visar upp en del av baken, ser trosorna på en del flickor, o jag en hel del annat med.. Tror inte JC-reklamen är samma...
olika inslag i filmen:
en badstrand där de är en massa små badbodar & på stranden står en gammal man,,, ser en bil där en kille står framför den & två st som håller handen ihop....
January 15, 2004
Den går hela tiden här om du ska kolla/lyssna:
http://www.jc-online.com/JC/ka....._modem.wmv 😛
Inte så bra kvalité, men du hör ju lätt om det är rätt låt.
Det är naken gubbe på strand, blottade bakar, string etc.
November 4, 2001
Vad är det här för låt?
Ur family guy episod 11 säsong 3.
sexy party music högerklicka spara mål.
March 20, 2003
chrippaz wrote: Vad är det här för låt?
Är det inte enklare för mig att bara spela upp avsnittet?
November 4, 2001
Pim_ wrote: [quote=chrippaz]Vad är det här för låt?
Är det inte enklare för mig att bara spela upp avsnittet?
Du menar bara klicka på länken, jo de gör du väll som du vill. Jag gillar inte att streama saker.
Eller menar du att du har alla avsnitt och spela upp därifrån?
Isåfall är det 06:13-06:20 som låten är med.
2 Guest(s)