July 4, 2003
M0rbid wrote: Söker en låt av hiphop typ, animerad video.
det enda stycket jag kommer ihåg ur låten: "In search for a girl that i can f*ck in my pickup truck"
lite difus beskrivning, men skriv om ni vet vilken låt jag menar 😀
Det är för övrigt "in my HUMMER-truck" 😉
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
June 6, 2005
Undrar vad låten i denna reklamen heter: http://knuff.se/video/klipp/9e.....deraterna/
(obs, det är väldigt lågt ljud på videon, men man kan höra det om man höjer).
June 3, 2005
Hej!
Jag skulle hemskt gärna veta vad musiken i denna video heter (är en crash/bloopers compilation). Står inget i comments, har även försökt nosa upp den på diverse lyrics sidor, men har inte hittat.
http://www.metacafe.com/watch/.....ed_part_2/
edit* hittade den! Sevendust - Face to face, var det.
July 3, 2003
Vad tusan heter låten i denna trailer för Tony Hawks Projekt 8? :bok:
http://trailers.apestream.com/.....country=se
EDIT: Kasabian - Club foot heter den 🙂
May 1, 2005
Vad heter låten som spelas i bakgrunden?
August 5, 2006
February 12, 2003
tobbe_trollkarl wrote: Hörde en låt idag. lite punkig, lite rockig...
Minns typ dessa rader:
"My heart skips a beat"
"i dont know what to do, when im thinking of you"Testat att googla men hittar inget, några idéer?
Kommer att tänka på Moby - Where You End, men det är knappast speciellt punkigt eller rockigt. 🙂
January 12, 2004
Please - Ni måste verkligen hjälpa mig att hitta en låt. Jag hörde den nyss och har letat överallt efter den, men jag ger upp nu. (Om inte ni lyckas förstås). =)
Musikstil/typ: Dance
Ord/text som förekommer i låten:
- Back to basics (starten av låten)
- Bring somebody, get somebody (upprepas några gånger)
- Power to the people, to the people, to the people (flera gånger i följd)
- All alone, alone forever/together (något av dessa), don't change your mind (manlig person sjunger)
Är det någon som kan hjälpa mig att hitta rätt låt?
October 10, 2004
satt och tittade på Idol igår och då körde de en rätt okej låt. Dock hittar jag den inte på google vad jag än söker på.
"if you wanna get down come along bring a friend, rocking high school" typ så går den. Har för mig att det är bimbo high school som har gjort låten? Hittar dock inte lyric till det.
August 20, 2001
yazaka wrote: satt och tittade på Idol igår och då körde de en rätt okej låt. Dock hittar jag den inte på google vad jag än söker på.
"if you wanna get down come along bring a friend, rocking high school" typ så går den. Har för mig att det är bimbo high school som har gjort låten? Hittar dock inte lyric till det.
Teddybears STHLM - Rock n Roll Highschool
December 17, 2005
Jag söker en film som handlar om detta..
Gubben bor ensam med sin dotter någonstans i USA. Han bestämmer sig då för att åka till sin bror med sin gräsklippare.. Större delen av filmen handlar väl om när han är ute på vägen/hemma hos folk osv...
Vad fasen heter filmen ?
March 3, 2004
Bjornstrom wrote: Jag söker en film som handlar om detta..
Gubben bor ensam med sin dotter någonstans i USA. Han bestämmer sig då för att åka till sin bror med sin gräsklippare.. Större delen av filmen handlar väl om när han är ute på vägen/hemma hos folk osv...
Vad fasen heter filmen ?
David Lynch har gjort den men vad heter den... 😡
Edit; The Straight Story 😛
December 17, 2005
Aelrik wrote: [quote=Bjornstrom]Jag söker en film som handlar om detta..
Vad fasen heter filmen ?
David Lynch har gjort den men vad heter den... 😡
Edit; The Straight Story 😛
fan va bäst!, TACK! :pray:
January 14, 2002
Någon som vet vad vilken låt detta är? det är nån snubbe som sjunger/snackar typ "todos es todos" och "musica é musica" eller nått liknande.
Spelas på radioseven lite då och då.
Dom spelade den igen 😛 "Mauro milano - baby it's you (K La Guard Radio Edit)" var det just den versionen hette
1 Guest(s)