December 10, 2001
.ToL wrote: Jag söker en låt... 😀
Det är en remix på en av basshunters låtar. Dom sjunger något om ett skafferi och att din/min mamma är min fru. Är det något som låter bekant?
Kan det vara en av Deluxe låtarna.
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/pr.....el=1010376
Kocken Jörgen Karmapolis Sång ”Fru Mamma”
June 5, 2004
Krqagyzzz wrote: Vad heter den låten som spela i trailern till Cold Case i kanal fem nu i reklampausen under Shrek? Har en känsla av att det är en cover, för jag kan inte riktigt placera sångaren med låten.
tackar för svar.
//herrn som är på semester.
Inte den reklamen med Aerosmith - Sing for the moment?
Är iaf med på någon kriminalserie-"trailer"
September 12, 2001
kappy wrote: Låten som avslutade Kvarteret Skatan igår? 🙁 Vid eftertexterna..?
Du hittar garanterat vilken den är på Skatans egna sida..
Välj låtlistor.
August 20, 2001
Ok, letar efter en typ av sci-fi film.
Var ett tag sedan jag såg den så jag kommer inte ihåg så mycket. Tror den gick på kanal 5 för ett antal år sedan.
Det är i alla fall något ställe ute i någon öken, där det finns en del folk. Så kommer någon kille dit (hjälten). Och där är givetvis några bad-guys som ska döda allihopa. Kommer ihåg att det utanför stället var någon jättestor robot, som de lyckas få liv i och på så sätt vinna fighten.
August 13, 2004
Är en låt som jag undrar vad den heter.. Från filmen Grandma's Boy. Verkar inte finnas med i OST heller. :E
Tittat på wikipedia under "other music" på Grandma's Boy-artikeln också inte fan har jag hittat.
Nåväl, låten är den som spelas i JP's rum när han sitter i sin söta stol och kinesen kommer in, och tycker att några karaktärer på en level är lite väl lika några andra karaktärer på en annan level.. Men JP hävdar att det skulle bli för dyrt att ändra på nu, då föreslår han att man bara kan ändra färg på dem som skulle vara billigt. Sedan "ejectar" han honom..
August 20, 2001
Bjornstrom wrote: Fanns en film på 90-talet tror jag. Massa brottslingar förs in i någon stor jäkla lokal och ska döda varann, den som är 'last man standing' så att säga vann 1miljon dollar eller något. Inte någon värsint film precis. Men skulle ändå vara kul att se igen.
Mean Guns kanske?
December 17, 2005
DiDi wrote: [quote=Bjornstrom]Fanns en film på 90-talet tror jag. Massa brottslingar förs in i någon stor jäkla lokal och ska döda varann, den som är 'last man standing' så att säga vann 1miljon dollar eller något. Inte någon värsint film precis. Men skulle ändå vara kul att se igen.
Mean Guns kanske?
http://imdb.com/title/tt0119642/
Nice work DiDi.. Är nog den 😀
Edit: suck finns ingenstans att köpa, hyra ;(
January 12, 2004
Är det någon som känner igen denna lyric? Dance/pop, kille som sjunger hela låten.
Början:
- Summertime is here...
Refrängen:
- So tell me baby
would you, would you be mine on a summerday
you could, you could be mine for the holidays
Övrigt:
- Cause all i wanna do is make love to you
Förslag?
December 30, 2005
Vad heter denhär fula och koonstiga låten? Den låter ju jätte tokig! Undrar ad det är för genre och språk(ÄÄ, om det nu är något!! hmm) Man har ju hört dendäre Holly-dolly - Dollysong men där går den fortare lixom. http://extremefunnyhumor.com/a.....php?id=109
1 Guest(s)