August 4, 2005
http://www.tv4.se/player/categ.....38;framed=
Nån som vet vad låten i början heter?
March 10, 2002
Okej nu kommer det att komma en väldigt dålig beskrivning på en film. 🙂
När jag var yngre brukade jag titta på en film med några konstiga varelser. Dessa såg väl ut typ som rockor (sådana som finns havet). De satte sig på ryggen på folk och tog över människan den satt på 🙂
August 22, 2001
Jag undrar om någon vet om någon psyko-musik, gärna med ett "sjukligt" andningsljud i?
Jag vet att jag har hört en låt där det låter som någon andas med dykardräkt på sig. Mitt i låten kommer en sekvens med ljud från ett positiv (tivoli/karusellljud) i ren skräckfilmsanda. Mardrömsliknande ljud alltså, med andning i.. ehh ja. Trodde ett tag att det var låten Karma Coma med Massive attack, men det var fel. Så fram med det nu, det är viktigt! Har vi tur hamnar det på tv 😀
Ska bli intressant att se vem som egentligen borde vara inlåst här
October 16, 2003
Dehman wrote: Okej nu kommer det att komma en väldigt dålig beskrivning på en film. 🙂
När jag var yngre brukade jag titta på en film med några konstiga varelser. Dessa såg väl ut typ som rockor (sådana som finns havet). De satte sig på ryggen på folk och tog över människan den satt på 🙂
Är det inte ett par ungar som hittar ett rymdskepp eller nåt sånt med dessa varelser i?
November 22, 2001
Bogus wrote: [quote=Dehman]Okej nu kommer det att komma en väldigt dålig beskrivning på en film. 🙂
Är det inte ett par ungar som hittar ett rymdskepp eller nåt sånt med dessa varelser i?
Aliens?
August 20, 2001
Dehman wrote: Okej nu kommer det att komma en väldigt dålig beskrivning på en film. 🙂
Invasion of the Body Snatchers kanske?
December 31, 2001
Vaniljflickan wrote: Men piip! Kan någon hjälpa mig eller? Jag undrar fortfarande om någon vet om någon psyko-musik, gärna med ett "sjukligt" andningsljud i?
Det jag kan komma på i skrivande stund är Resident Evil temat som Marylin Manson knåpade ihop.
http://www.emp3world.com/to_do.....p?id=91933
:-({|=
August 2, 2003
December 15, 2004
För några år sedan nötte jag di.fm's gabberkanal en halv sommar. Dom spelade under den perioden rätt ofta en låt med ett hysteriskt skratt i. Tror den hette "DJ Hellfish - Live at Sk*lta", men det lär ju ha varit en livemix bara, så själva låtnamnet fattas väl.
Någon som vet vad jag letar efter?
(Skulle kunna vara "Hellfish & the DJ Producer" som gjort den).
December 15, 2004
azN- wrote: Söker en låt som går något med "Förlåt för..." som går i melodin till akons låt "put the blame on me".
Las Palmas - Du har mail
Förlåt för att jag rota i din låda.
Förlåt för att jag sa att du var dum.
Förlåt för att jag väckte dig på natten.
Förlåt för att jag stöka ner ditt rum.
Förlåt för att jag lånade dina pengar och glömde och lämna tillbaks.
Förlåt för att jag inte orka diska.
Förlåt för att jag sa att du var lat.
Du har mail, du har mail, du har mail.
😀
Kanske? (Förmodligen inte, men jag tar alla chanser jag får att 'sprida' Las Palmas)
December 15, 2004
Söker en låt som heter någonting med thunder/lightning som det är något sjukt skönt elgitarrspelande i.
Vet inte vad jag ska kunna säga mer. Det är inte AC/DC - Thunderstruck iallafall.
Låten ger en känsla av frihet på något vänster, eller liknande.
Mycket att gå på, men vet ni någon låt som passar in lite på "beskrivningen" jag gav, så posta! :>
Tack på förhand!
4 Guest(s)