August 12, 2003
Jag måsste ha en låt, den kommer ifrån en ihopmixad låt: VA - Trancerave best IV, den låten som jag är ute efter börjar 24.30 i låten, och låter så här:
lies, Love is written in your eyes, i can feal it, wants it twice bla bla....Your heart is cold as ice...
snälla nån som har VA - Trancerave best IV kolla om ni känner igen frasen.. tackar
March 3, 2004
September 28, 2003
festisMER wrote: Undrar vad låten i The Up In Smoke Tour heter när Ice Cube säger till DJn typ "ey, play that beat I like" DJn: "What?" Ice Cube: "You know, play that beat I like" och så drar låten igång..
Nån som har sett den och vet vad låten heter..?
vad säger han i låten då? texten?
January 28, 2003
coalan wrote: [quote=Aelrik][quote=coalan]Vad heter Bachs molltonade orgellåt ?
Bach skrev musik i alla tonarter. Du får nog precisera dig mer.
vet inte hur man kan precisera mer, men det måste vara en av de mest kända klassiska låtarna. Riktigt skräckfilmsbetonad
DAMN!!
Typ som något ur Familjen Adams?
Kommer fanimig inte på vad den heter och kommer inte kunna somna förren jag har kommit på det :banghead:
September 7, 2003
chrippaz wrote: Vad är det här för låt?
Ur family guy episod 11 säsong 3.
sexy party music högerklicka spara mål.
December 25, 2000
En liten ljudsnutt från ett Southpark avsnitt.
http://viu.coore.com/~viu/bakg.....smusik.mp3
Någon som har koll på vad det är för låt som spelas i bakgrunden?
Har sökt på google men inte hittat något.
[Edit: Flyttade hit mitt eget inlägg som var menat hit från början men som av någon orsak hamnade fel]
November 9, 2002
ViU wrote: En liten ljudsnutt från ett Southpark avsnitt.
http://viu.coore.com/~viu/bakg.....smusik.mp3
Någon som har koll på vad det är för låt som spelas i bakgrunden?
Har sökt på google men inte hittat något.
[Edit: Flyttade hit mitt eget inlägg som var menat hit från början men som av någon orsak hamnade fel]
av stilen att döma så gissar jag på bach eller haydn
EDIT: kan dock vara helt nykomponerat med samma stil
March 14, 2004
Hörde på en fest nyligen en låt som var rolig/helt ok, det enda jag kommer ihåg är nått med "rullar fram..."
aja inte så mkt att gå på, den är svensk och _tror_ det är någon form av skämt låt.
Hoppas att någon har den på huvudet annars blir det svårt att komma på vilken det är =)
March 3, 2004
August 11, 2002
Holmen. wrote: Hörde på en fest nyligen en låt som var rolig/helt ok, det enda jag kommer ihåg är nått med "rullar fram..."
aja inte så mkt att gå på, den är svensk och _tror_ det är någon form av skämt låt.Hoppas att någon har den på huvudet annars blir det svårt att komma på vilken det är =)
Fronda - Rullar fram
2 Guest(s)