August 11, 2002
har en svår nöt (eller kanske inte) hörde en låt på radion idag, sen kom det massa skit efter så minnena av denna bra låt försvann 🙁 men det jag kommer ihåg är:
Vet att i eller innan "refrängen" kommer it isnt easy to be the sadman (tror iaf det var så sadman är iaf rätt 🙂 )
Stil: Poprock inte den mesigare sorten lite hårdare 🙂 mer då, hmm, manlig sångare normal röst lite ljus iofs.
återkommer med mer kanske..
June 19, 2002
coalan wrote: har en svår nöt (eller kanske inte) hörde en låt på radion idag, sen kom det massa skit efter så minnena av denna bra låt försvann 🙁 men det jag kommer ihåg är:
Vet att i eller innan "refrängen" kommer it isnt easy to be the sadman (tror iaf det var så sadman är iaf rätt 🙂 )
Stil: Poprock inte den mesigare sorten lite hårdare 🙂 mer då, hmm, manlig sångare normal röst lite ljus iofs.
Antingen The Who - Behind Blue Eyes (originalet)
eller Limp Bizkit - Behing Blue Eyes (remix, väldigt bra)
Svara nu på vad låten i räddabarnenreklmaen heter 🙂
August 11, 2002
[NH wrote: Noddan][quote=coalan]har en svår nöt (eller kanske inte) hörde en låt på radion idag, sen kom det massa skit efter så minnena av denna bra låt försvann 🙁 men det jag kommer ihåg är:
Antingen The Who - Behind Blue Eyes (originalet)
eller Limp Bizkit - Behing Blue Eyes (remix, väldigt bra)
Svara nu på vad låten i räddabarnenreklmaen heter 🙂
woohoo tackar så mkt 🙂
December 6, 2003
Såg precis på Tv3 på en sjukhus serie vet inte vad den heter där när Edd som han hete bäretade för han hustru att han hade smitat hon och han hatatde alla innan så kom en skit bra låt någon mer som såg på tv3 precis vill gärna vet vad den låten heter den var ass bra
sen så kom det en flika som hade blivit atakerad av hennes hund när han sov så hon störde han så kom den låten igen
March 10, 2002
BarateaU wrote: Vad heter den låten som är i början på serien Scrubs?
"The Opening Theme Song:
"Superman" performed by Lazlo Bane"
February 15, 2003
Om ni vet en bit av texterna kan ni alltid söka på http://www.letssingit.com. Ett litet tips bara! 🙂
3 Guest(s)