November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: Någon som minns gruppen Mircwar (senar Perra lr vad han nu kallar sig)? Mircwar var aktiva på den tiden Quake och MMX var elajt. Nu är det så att jag tror jag saknar några låtar i min Mircwarsammling, dessa har jag:
Baby (alite)
Msdos
Haxxornight
Mirchooden
Njewken(dancemix)
Njewken
pentiumenNågon som vet ifall mircwar har några fler låtar på sin repotoar?
De har även gjort dessa tre:
Quake i pannan
Sams
Tomte
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]Någon som minns gruppen Mircwar (senar Perra lr vad han nu kallar sig)? Mircwar var aktiva på den tiden Quake och MMX var elajt. Nu är det så att jag tror jag saknar några låtar i min Mircwarsammling, dessa har jag:
Baby (alite)
Msdos
Haxxornight
Mirchooden
Njewken(dancemix)
Njewken
Quake i pannan
Sams
Tomte
Är inte de låtar som Perra gjorde under sitt namn Perra och inte under Mircwar?
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Någon som minns gruppen Mircwar (senar Perra lr vad han nu kallar sig)? Mircwar var aktiva på den tiden Quake och MMX var elajt. Nu är det så att jag tror jag saknar några låtar i min Mircwarsammling, dessa har jag:
Baby (alite)
Msdos
Haxxornight
Mirchooden
Njewken(dancemix)
Njewken
Quake i pannan
Sams
Tomte
Vet faktiskt inte. Är mycket möjligt.
July 10, 2003
Hörde en låt i en serie nyss, spelade in den i windows inbyggda skit, men höjer ni lite så hör ni typ 🙂
http://ruff.se/SoulBurn/blabla.wav
Artist & Titel?
March 29, 2003
SoulBurn wrote: Hörde en låt i en serie nyss, spelade in den i windows inbyggda skit, men höjer ni lite så hör ni typ 🙂
Artist & Titel?
What A Wonderful World, artist är lite oklart. Kan vara Joey Ramone. Inte säker dock. Louis Armstrong gjorde originalet iaf.
November 5, 2001
SoulBurn wrote: Hörde en låt i en serie nyss, spelade in den i windows inbyggda skit, men höjer ni lite så hör ni typ 🙂
Artist & Titel?
Joey Ramone - What a wonderful world
EDIT: Var lite sen där men är helt säker på att det är Joey Ramone.
August 20, 2001
fastbullit wrote: [quote=Dehman]Någon som vet vad låten heter i "Jay and Silent Bob strikes back". Den de står och sjunger på i början utanför affären.
Går typ "Fuck fuck mother motherfuck, smoke som weed drink some beer..."
den har jag också letat efter! den är grym
Den finns med på soundtracket. Tror bara den heter "Jay's Rap"
August 20, 2001
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Någon som minns gruppen Mircwar (senar Perra lr vad han nu kallar sig)? Mircwar var aktiva på den tiden Quake och MMX var elajt. Nu är det så att jag tror jag saknar några låtar i min Mircwarsammling, dessa har jag:
Baby (alite)
Msdos
Haxxornight
Mirchooden
Njewken(dancemix)
Njewken
Quake i pannan
Sams
Tomte
Quake i pannan och Sama är vad jag vet Mircwar... Sedan finns det väl en låt som heter MMX också?
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Någon som minns gruppen Mircwar (senar Perra lr vad han nu kallar sig)? Mircwar var aktiva på den tiden Quake och MMX var elajt. Nu är det så att jag tror jag saknar några låtar i min Mircwarsammling, dessa har jag:
Baby (alite)
Msdos
Haxxornight
Mirchooden
Njewken(dancemix)
Njewken
Quake i pannan
Sams
Tomte
Quake i pannan och Sama är vad jag vet Mircwar... Sedan finns det väl en låt som heter MMX också?
Det är så sant som ni säger. Jag hittade en hel massa Mircwatlåtar att tanka ned nu när jag letade runt lite i helgen. (Mircwar är fria att ladda ned så någon admin med onda tankar kan glömma att banna mig för den saken)
2 Guest(s)