November 27, 2003
Fia.B wrote: jag söker låten som går just nu med Tredje Skiftet reklamen på 5an?
http://www.tvtome.com/ThirdWat.....index.html wrote:
THEME SONG"Keep Hope Alive" by The Crystal Method from their "Vegas" cd.
//Andreas
May 17, 2002
PolarIce wrote: [quote=Krqagyzzz]jag hörde en rätt go (och ganska kännd tror jag) låt när jag var i puben igår, jag tror den heter nåt i stil med "soulman", någon som vet vad den heter för jag lyckas inte hitta något när jag sökte.
The Blues Brothers - Soul Man ?
nepp inte den, kollade den först men det var ingen träff.
June 30, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=PolarIce][quote=Krqagyzzz]jag hörde en rätt go (och ganska kännd tror jag) låt när jag var i puben igår, jag tror den heter nåt i stil med "soulman", någon som vet vad den heter för jag lyckas inte hitta något när jag sökte.
The Blues Brothers - Soul Man ?
nepp inte den, kollade den först men det var ingen träff.
Nu vet jag inte om det är samma låt, men Sam Moore har en låt som heter "Soul Man"... Vet inte så mycket mer om den än att jag hört en inspelning från i julas när han sjöng den med Bruce Springsteen...
February 12, 2003
em wrote: [quote=Nord]Söker en sen 90-talare som jag tror var med i JC reklamer och det är gubben som Tobi-Wan kenobi har i sin avatar som är med i videon. Rätt skön låt.
Kung fu girl.
Vad heter låten som de har "snott" i Unabombers låt Getero?
Nope, Mr. Oizo - Flat Beat, rätt skön låt, förresten, som DiDi sa...:)
Nu är det ett tag man hörde den sist, då, så klaga inte på att jag tycker den är bra...:P
June 5, 2004
Mean Machine wrote: [quote=DiDi][quote=Mean Machine]Nope, Mr. Oizo - Flat Beat, rätt skön låt, förresten, som DiDi sa...:)
Nu är det ett tag man hörde den sist, då, så klaga inte på att jag tycker den är bra...:P
Hela hans skiva är superbra 🙂
Har inte testat, kommer inte testa...:P
Ni två alltså,lyckas skriva offtopic i alla trådar
3 Guest(s)