November 27, 2003
fastbullit wrote: vad heter låten på en reklam på femman för "the oc" eller något sånt
lyriken går såhär:
I hurt myself today
Just to see if i could... sen tappa jag koncentrationen för telefonen ringde
tvtome.com/OC/ wrote:
Theme Song: "California (Here We Come)" by Phantom Planet.
8)
//Andreas
August 20, 2001
Spindel wrote: [quote=McFatty][quote=Spindel]Vad heter TeddyBears Sthlms senaste låt?
Är det "Hey Boy"? Jag är osäker på om det har släppts någon efter det.
Tror det finns en senare, är osäker, trodde iaf att den var ny då jag inte hade hört den förut.
Hey Boy är det iaf inte.
Little Stereo är väl senaste...
June 23, 2002
fastbullit wrote: nope det var inte den, men tack ändå. Kan tillägga att det var en lugn gitarrlåt, väldigt lugn, akustisk och en djup stämma
Vet inte exakt vilken du menar men kolla upp dom här:
joseph arthur - honey and the moon < skulle gissa på den.
lexi murdoch - orange sky < annars gissar jag på den.
turin brakes - rain city < annars den kanske? :P
finley quaye and william orbit - dice
jaja, hur som helst ska hålla utkik efter reklamen på femman och höra så lär jag veta vilken låt det är, bara det att jag inte kollar så mycket på tv.
April 16, 2003
Delph1 wrote: [quote=fastbullit]vad heter låten på en reklam på femman för "the oc" eller något sånt
lyriken går såhär:
I hurt myself today
Just to see if i could... sen tappa jag koncentrationen för telefonen ringde//Andreas
Det är Nine Inch Nails - Hurt, men tolkad av Johnny Cash.
Fantastiskt vad man kan få fram genom att använda en sökmotor och söka på textraden.
July 13, 2002
Letar efter låttexterna till samtliga låtar på Thomas Rusiaks skivor "Magic Villa" och "In The Sun".
Båda skivorna är så grymt bra, inte hört en dålig låt från Rusiak.... ok hiphopper är väl lite sönderspelad men annars så.
Om någon har exempel på liknande musik så säg gärna till.
June 23, 2002
Elias667 wrote: Letar efter låttexterna till samtliga låtar på Thomas Rusiaks skivor "Magic Villa" och "In The Sun".
Båda skivorna är så grymt bra, inte hört en dålig låt från Rusiak.... ok hiphopper är väl lite sönderspelad men annars så.
Om någon har exempel på liknande musik så säg gärna till.
Håller med, fast de bästa låtarna på hans senaste skiva är ju lätt Oceans och Unicorn. 🙂
2 Guest(s)