September 6, 2002
dree wrote: [quote=muchcup]Hmm vad heter låten, den går på NRJ och är indisk/turkisk (den typen), tror han som sjöng hette något med ashra/arshia något sånt. Jag har för mig att dom sjöng något i stil med "bom bom bom"
boro boro lr nått heter den tror artisten heter arash om det är den du nu menar
Ahh, bora bora med arash var det. Tackar!
March 29, 2003
festisMER wrote: Söker en låt som jag hörde på Bandits (radio stationen) och även i GTA:sa den gick typ så här:
"Fuck you! I won't do what you told me! Fuck you! I won't do what you told me! Fuck you! I won't do what you told me! "
PolarIce goes google.se:
Killing In The Name
by Rage Against The Machine
😉
March 1, 2004
PolarIce wrote: [quote=festisMER]Söker en låt som jag hörde på Bandits (radio stationen) och även i GTA:sa den gick typ så här:
"Fuck you! I won't do what you told me! Fuck you! I won't do what you told me! Fuck you! I won't do what you told me! "
PolarIce goes google.se:
Killing In The Name
by Rage Against The Machine
😉
Jo jag hittade också det 🙂 Tack iallafall.
December 10, 2001
Cezar wrote: Denn fråga kanske är oerhört svår men jag är ytterst tacksam för den som kan svaret:
Typ en skön "techno"låt som gick till senaste Viasat reklamen. Säkert många som haft som mp3 förut eller har... Den gick som bakrund till senaste Viasat reklamen alltså. Vet inte ifall det har kommit någon nyare reklam men det var ganska nyligen iaf.. Snälla ge svar om ni kan.
Kan det vara:
Dreamgate - Now we are free
Har för mig jag har hört den i någon Viasat reklam ,fast det var ett tag sen.
July 4, 2003
azN- wrote: [quote=GatriC]Söker en några år gammal låt med Green Day.
På videon var de typ med i en karneval eller nåt.
De var på en vagn och sjöng tror jag.
EDIT: *Ändrar hela svaret*
Det måste vara "Green day - Minority"
Ja det är den. Tack för svaret.
De verkar helt ändrat stil om man lyssnar på deras nya skiva.
June 5, 2004
GatriC wrote: [quote=azN-][quote=GatriC]Söker en några år gammal låt med Green Day.
På videon var de typ med i en karneval eller nåt.
De var på en vagn och sjöng tror jag.
EDIT: *Ändrar hela svaret*
Det måste vara "Green day - Minority"
Ja det är den. Tack för svaret.
De verkar helt ändrat stil om man lyssnar på deras nya skiva.
Njaa,inte så värst mycket,men deras äldre är oftast bättre, tips på låtarfrån dom som är ungefär likadana är "Basket Case" och "Good Riddance" o sen från nya skivan är det "Boulevard of broken dreams"(?) och "Jesus of Suburbia".
July 4, 2003
edvard wrote: Det finns nån låt där de låter som om dom klämmer på nån plastleksak eller nått, så det blir ett sånt där pipljud, osså "sjunger" dom "o you bastard" också tror jag om jag inte minns fel...
Någon som har någon aning om vilken låt jag menar ?
Den kommer jag ihåg, hörde den typ en gång. Men vet inte vad den heter, tror inte den är så känd. Men om någon vet så skulle det ju vara bra 😀
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
November 4, 2002
hej, letar efter en låt. Groggen har skakat om för hårt i pallet.. 🙂
Jag vet egentligen vad gruppen (han) heter. men som sagt. får inte fram det nu.
Det är en cover (tror jag) på en låt som the knife har med på sitt album.
En kille som sjunger, väldigt soft låt. Nog bara gura och bas tror jag.
Jag (tror) vet hur killen ser ut. (Han har nästan inget hår på skallen) han är mycket känd och sjunger i nåt engelskt band. (tror igen).
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
August 20, 2001
GeneSiS wrote: hej, letar efter en låt. Groggen har skakat om för hårt i pallet.. 🙂
Jag (tror) vet hur killen ser ut. (Han har nästan inget hår på skallen) han är mycket känd och sjunger i nåt engelskt band. (tror igen).
Jose Gonzales - heartbeats
???
March 15, 2002
NH|Mimer wrote: [quote=Cezar]Denn fråga kanske är oerhört svår men jag är ytterst tacksam för den som kan svaret:
Typ en skön "techno"låt som gick till senaste Viasat reklamen. Säkert många som haft som mp3 förut eller har... Den gick som bakrund till senaste Viasat reklamen alltså. Vet inte ifall det har kommit någon nyare reklam men det var ganska nyligen iaf.. Snälla ge svar om ni kan.
Kan det vara:
Dreamgate - Now we are free
Har för mig jag har hört den i någon Viasat reklam ,fast det var ett tag sen.
Det var ivf den jag var ute efter. 🙂 Tackar!
November 4, 2002
DiDi wrote: [quote=GeneSiS]hej, letar efter en låt. Groggen har skakat om för hårt i pallet.. 🙂
Jose Gonzales - heartbeats
???
precis, tack så mycket!
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)