January 15, 2004
x-per wrote: Finns det någon sida med soundtracken till NFSU?
Jag hittar inte det på EA hemsidan!
You can go to the options menu on the main menu and go to "EA GAMES TRAX" and you'll see all of the songs and the bands that play em from the game.
-från Gamfaqs forum
Annars kan du ju få listan här:
http://www.nfscars.net/undergr.....page=music
Det är ganska roligt att Googla ibland. 😀
January 19, 2004
Jag har en fråga. Är det någon som vet vilken låt som är med i Coop Forum reklamen där en massa djur sätter sig i en bil så är det en bonde och hans fru som vinkar av de? Tror samma låt var med i ett Jackass avsnitt. Lite klassisk låt. Skulle vara sweet om någon visste! :bgrin:
August 5, 2003
May 1, 2003
The_Riddle wrote: jag måste hitta den, det är en techno låt som påminner lite som Groove coverage - god is a girl, melodin är samma en bit i låten tycker jag men ändras sennare den e så grymt bra men jag ve tinte vad den heter HILFE BITTE =)
Groove Coverage är inte techno iaf.. utan eurodance..
tyvärr har jag ingen anning om låten..
August 5, 2003
Marron wrote: [quote=The_Riddle]jag måste hitta den, det är en techno låt som påminner lite som Groove coverage - god is a girl, melodin är samma en bit i låten tycker jag men ändras sennare den e så grymt bra men jag ve tinte vad den heter HILFE BITTE =)
Groove Coverage är inte techno iaf.. utan eurodance..
tyvärr har jag ingen anning om låten..
Mjo sannt .. meh skit samma.. vill bara ha reda på låten
July 13, 2002
Låten som spelas i den nuvarande cityakutenreklamen nån som vet vad den heter...
Det man hör är lugn musik och sen nån tjej som sjunger: "Stay with me, Stay with me". googlade men 10124317804 låtar har visst de orden i samma följd.
EDIT: HITTADE DEN EDIT: INTE !!! Trodde jag hade hittat den men det var fel ... :gråt:
August 5, 2003
July 22, 2003
Någon som vet vad låten som spelades ï filmen Brottskod: försvunnen när dom hissade upp mannens bil ur vattnet. Den började 22:05.
Låten går typ nåt såhär: Im on the outside, im looking in.
Väldigt sakta. Det är en kille som sjunger, låter typ som Creed. Vet att låten gick på radio för ett par år sen. Hoppas nån vet 😀
//Stellan
1 Guest(s)