January 21, 2004
PolarIce wrote: [quote=Fia.B]Söker låten som går just nu i någon reklam om mobbing. Friends eller något sådant..
"it's my heart you're stealing", och det är allt man hinner höra 🙂
Kan det vara:
The Perishers - My Heart ?
en liten fågel har redan viskat i mitt öra att det var den, men tack ändå! 🙂
January 14, 2002
SaElEN wrote: Jag letar efter låten i nokiareklamen för 3220 "Get together do whatever"
Nån som vet vart man hittar den?
Dimension Zero wrote: [quote=DiDi][quote=Dimension Zero]är det nån som vet om låten till senaste nokia reklamen finns, eller om det är bara en låt gjord för reklamen?
Jag menar då låten som är när alla skal flyger om kring och den byter skal på löpande band...
Läs lite längre back i tråden... Äsch kan lika bra skriva det:
Björn Svin - Mer Ström.
oohh, tack! 😀
Den?
June 3, 2001
Om det låter som om han som sjunger har fått en spark på tasken så är det Bee-Gees - Tragedy.
Tragedy
When the feeling's gone and you can't go on
It's tragedy
When the morning cries and you don't know why
It's hard to bear
With no-one to love you you're
goin' nowhere
Tragedy
When you lose control and you got no soul
It's tragedy
January 20, 2002
NH|Mimer wrote: [quote=Cezar]Denn fråga kanske är oerhört svår men jag är ytterst tacksam för den som kan svaret:
Typ en skön "techno"låt som gick till senaste Viasat reklamen. Säkert många som haft som mp3 förut eller har... Den gick som bakrund till senaste Viasat reklamen alltså. Vet inte ifall det har kommit någon nyare reklam men det var ganska nyligen iaf.. Snälla ge svar om ni kan.
Kan det vara:
Dreamgate - Now we are free
Har för mig jag har hört den i någon Viasat reklam ,fast det var ett tag sen.
Japp, tack så mycket!
March 3, 2004
November 27, 2003
azN- wrote: [quote=azN-]Hej! nu hittade jag en lapp som jag skrivit för länge sen för att komma ihåg att fråga här, den går:
"There goes a slut
there goes a liar
there goes a tramp"Vet inte om jag har frågat innan,men kan inte påminna mig om det.
söker fortfarande denna låt.
Alanis Morisette - I'm a Bitch tänkte jag på men det känns tveksamt :-k
//Andreas
1 Guest(s)