April 1, 2001
silke wrote: vad är det för låt som spelas i bakgrunden på Viasat reklamen "dokumentärer" reklamen börjar med nåt ang. 9/11 ??
Samma låt som jag frågade om nyss.
Iceman wrote: [quote=Collateral] Dreamgate - Now we are free?
Omgjord Gladiator låt...
Japp, där satt den! 😀
=DO :hb:
December 5, 2002
Okej, detta inlägg lär väl klassas som sinnessjukt med tanke på vad han säger, men detta är den enda ljudupptagning jag har för tillfället från filmen... Detta är i början av American Psycho för er som har rullen... Söker Phil Collins låten (som jag antar att det är) I bakgrunden av detta klipp...
Ska försöka komma över en bättre upptagning där man hör låten lite mera snart... Men här kommer iaf klippet!
http://home.no/dizi/fuckinguglybitch.mp3
Håll till godo, kommer ett bättre ASAP!
April 16, 2003
DiZi wrote: Okej, detta inlägg lär väl klassas som sinnessjukt med tanke på vad han säger, men detta är den enda ljudupptagning jag har för tillfället från filmen... Detta är i början av American Psycho för er som har rullen... Söker Phil Collins låten (som jag antar att det är) I bakgrunden av detta klipp...
Ska försöka komma över en bättre upptagning där man hör låten lite mera snart... Men här kommer iaf klippet!
Det är inte Phil Collins, det är New Order med True Faith
December 5, 2002
McFatty wrote: [quote=DiZi]Okej, detta inlägg lär väl klassas som sinnessjukt med tanke på vad han säger, men detta är den enda ljudupptagning jag har för tillfället från filmen... Detta är i början av American Psycho för er som har rullen... Söker Phil Collins låten (som jag antar att det är) I bakgrunden av detta klipp...
Det är inte Phil Collins, det är New Order med True Faith
THX :]
April 14, 2002
Tindy wrote: [quote=Sions]Kan ju säga till alla som säker "film musik":
KOLLA SLUT TEXTERNA DÄR KOMMER ALLA LÅTAR SOM VARIT MED I FILMEN UPP.Sen kanske man inte har filmen själv, men har man de så behöver man inte fråga =)
Eller så googlar man på:
*Filmens namn* +OST
Eller så använder man imdb.
April 14, 2002
whak wrote: Jag vill också veta vad låten i Viasat reklamen heter.
När det står 9/11 osv.
Iceman wrote: [quote=silke]vad är det för låt som spelas i bakgrunden på Viasat reklamen "dokumentärer" reklamen börjar med nåt ang. 9/11 ??
Omgjord Gladiator låt...
Japp, där satt den! 😀
December 28, 2004
Marcan- wrote: [quote=whak]Jag vill också veta vad låten i Viasat reklamen heter.
När det står 9/11 osv.
Iceman wrote: [quote=silke]vad är det för låt som spelas i bakgrunden på Viasat reklamen "dokumentärer" reklamen börjar med nåt ang. 9/11 ??
Omgjord Gladiator låt...
Japp, där satt den! 😀
Hehe, den var efterlängtad 😀
Jag trodde jag såg någon annan skriva svaret på frågan för ett bra tag sedan så jag har ignonerat den frågan ett bra tag men tillslut slank svaret dit och det var ju som sagt väldigt efterlängtat 😀
December 5, 2002
DaHooF wrote: [quote=Bennos]Vilken film är det som det är en tjej som är läkare på ett mentalsjukhus och sedan plötsligt vaknar upp där som en patient?
Antar att du menar Gothika
Stämmer, det är Gothika. Helt okej rulle... Välkommen DaHooF 🙂 Såg att du var från den kungliga huvudstaden i söder :]
2 Guest(s)