April 16, 2003
Mean Machine wrote: Ok, en sista gång. Låten i ATG-reklamerna de kört i ett par veckor, är någon sorts "metal".
Tycker den är för j**la skön...;)
De har gjort en variant på Mission Impossible temat av Limp Bizkit. Ibland ändrar dom lite grann i en låt för att den inte ska vara samma och på så sätt så slipper dom betala en massa STIM pengar eller nåt liknande.
February 12, 2003
McFatty wrote: [quote=Mean Machine]Ok, en sista gång. Låten i ATG-reklamerna de kört i ett par veckor, är någon sorts "metal".
De har gjort en variant på Mission Impossible temat av Limp Bizkit. Ibland ändrar dom lite grann i en låt för att den inte ska vara samma och på så sätt så slipper dom betala en massa STIM pengar eller nåt liknande.
Tyckte jag kände igen den lite halvt, men är du säker? 😛
April 16, 2003
Mean Machine wrote: [quote=McFatty][quote=Mean Machine]Ok, en sista gång. Låten i ATG-reklamerna de kört i ett par veckor, är någon sorts "metal".
Tyckte jag kände igen den lite halvt, men är du säker? 😛
Jag är 99% säker på att det är så. 😉
October 16, 2003
hittade en kul film förrut: http://lelombrik.free.fr/LoMBr.....Ascenseur/
och nu undrar jag vad låten de spelar heter, den är ju grym! (hört den förut)
November 26, 2002
Bogus^ wrote: hittade en kul film förrut: http://lelombrik.free.fr/LoMBr.....Ascenseur/
och nu undrar jag vad låten de spelar heter, den är ju grym! (hört den förut)
Born To Be Alive med Patrick Hernandez
July 4, 2003
Collateral wrote: Vad heter techno låten i Lilja 4-ever när dom sniffar lim och dricker medicin i deras "nya" lägenhet i början av filmen?
är det inte Double N med Moon Child eller någon av hans låtar.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
December 28, 2004
Nord wrote: [quote=Collateral]Vad heter techno låten i Lilja 4-ever när dom sniffar lim och dricker medicin i deras "nya" lägenhet i början av filmen?
Det kan det nog vara, tack.
NY FRÅGA, RIKTAR SIG TILL GÖTEBORGARE:
På Frölunda Indians hemmamatcher så har dom en låt i sin intro film, vad heter den?
November 14, 2003
Angående Viasat reklamen och Fahrenheit 9/11 vet någon vilken den andra låten som spelas i reklamen är? Jag är ganska så säker på att samma låt spelas två gånger i filmen, bland annat i starten när namnen listas upp och dessutom så spelas den i trailern och den Amerikanska TV reklamen. Här är en länk till trailern: http://www.fahrenheit911.com/t...../large.php (det är den låten som spelas precis i starten)
Jag tror inte att låten är med på det officiela soundtracket, jag har väl lyssnat på ungefär hälften av låtarna men det är ingen av dom.
Tack för all eventuell hjälp.
October 16, 2003
Collateral wrote: [quote=Nord][quote=Collateral]Vad heter techno låten i Lilja 4-ever när dom sniffar lim och dricker medicin i deras "nya" lägenhet i början av filmen?
På Frölunda Indians hemmamatcher så har dom en låt i sin intro film, vad heter den?
öööh, spelar de film på arenan? eller menar du låten de spelar när de hoppar ut genom indianhuvudet? om de nu spelar en låt då...
December 28, 2004
Bogus^ wrote: [quote=Collateral][quote=Nord][quote=Collateral]Vad heter techno låten i Lilja 4-ever när dom sniffar lim och dricker medicin i deras "nya" lägenhet i början av filmen?
öööh, spelar de film på arenan? eller menar du låten de spelar när de hoppar ut genom indianhuvudet? om de nu spelar en låt då...
Ja, dom spelar en film precis innan dom åker ut ur indianhuvet, och i den filmen så spelar dom en låt samtidigt.
Dom har ju fyra stycken skärmar mitt i taket ovanför isen (har du aldrig varit på någon match eller?).
Jag skickade samma fråga till kansliet @ Scandinavium, jag får väl se 🙂
December 28, 2004
Collateral wrote: [quote=Bogus^][quote=Collateral][quote=Nord][quote=Collateral]Vad heter techno låten i Lilja 4-ever när dom sniffar lim och dricker medicin i deras "nya" lägenhet i början av filmen?
Ja, dom spelar en film precis innan dom åker ut ur indianhuvet, och i den filmen så spelar dom en låt samtidigt.
Dom har ju fyra stycken skärmar mitt i taket ovanför isen (har du aldrig varit på någon match eller?).
Jag skickade samma fråga till kansliet @ Scandinavium, jag får väl se 🙂
Jag fick svar ifrån kansliet och det var "Primal Scream - Rocks". 😉 :hb:
December 28, 2004
Balor wrote: Angående Viasat reklamen och Fahrenheit 9/11 vet någon vilken den andra låten som spelas i reklamen är? Jag är ganska så säker på att samma låt spelas två gånger i filmen, bland annat i starten när namnen listas upp och dessutom så spelas den i trailern och den Amerikanska TV reklamen. Här är en länk till trailern: http://www.fahrenheit911.com/t...../large.php (det är den låten som spelas precis i starten)
Jag tror inte att låten är med på det officiela soundtracket, jag har väl lyssnat på ungefär hälften av låtarna men det är ingen av dom.
Låter som den är ifrån Harry Potter...
August 20, 2001
Collateral wrote: [quote=Balor]Angående Viasat reklamen och Fahrenheit 9/11 vet någon vilken den andra låten som spelas i reklamen är? Jag är ganska så säker på att samma låt spelas två gånger i filmen, bland annat i starten när namnen listas upp och dessutom så spelas den i trailern och den Amerikanska TV reklamen. Här är en länk till trailern: http://www.fahrenheit911.com/trailer/windows/large.php (det är den låten som spelas precis i starten)
Låter som den är ifrån Harry Potter...
Jo, men det är det inte. Jag tror den är komponerad för filmen, men jag kan inte hitta någon info om den.
March 1, 2003
valkonen wrote: Jag såg idag på ZTV och såg en bra låt där. vad heter den ?
Dom har långt hår och killar, typ metal-hårdrock liknande musik.
sjunger nått vid: "We are the kids of the underground!" och kommer upp mörka gammeldags bilder var man ser barn.
Pma gärna svaret till mig. 🙂
en vild gissning...
crashdiet - riot in everyone
3 Guest(s)