June 5, 2004
Hej! Jag letar efter 2 låtar från "Dude, Where's my car".
Den ena låten är när dom sitter i bilen o typ hånglar för att dom i bilen brevid gör det.(typ Good Charlotte låter det som)
Den andra låten är när Chester drömmer om att han får sitt "pleasure" typ inne i nåt gammalt rum (första gången han drömmer om det).
Vore glad om jag får svar på desa 2 fort 🙂
March 29, 2003
azN- wrote: Hej! Jag letar efter 2 låtar från "Dude, Where's my car".
Den ena låten är när dom sitter i bilen o typ hånglar för att dom i bilen brevid gör det.(typ Good Charlotte låter det som)
Den andra låten är när Chester drömmer om att han får sitt "pleasure" typ inne i nåt gammalt rum (första gången han drömmer om det).Vore glad om jag får svar på desa 2 fort 🙂
Vore bra om du skrev hur långt in i filmen dessa låtar är, så jag/vi slipper och kolla på heeela filmen 🙂
Annars kanske detta hjälper något, bara att lyssna igenom alla låtarna 🙂
June 5, 2004
PolarIce wrote: [quote=azN-]Hej! Jag letar efter 2 låtar från "Dude, Where's my car".
Den andra låten är när Chester drömmer om att han får sitt "pleasure" typ inne i nåt gammalt rum (första gången han drömmer om det).Vore glad om jag får svar på desa 2 fort 🙂
Vore bra om du skrev hur långt in i filmen dessa låtar är, så jag/vi slipper och kolla på heeela filmen 🙂
Annars kanske detta hjälper något, bara att lyssna igenom alla låtarna 🙂
Kan tyvärr inte kolla det eftersom ja ghar inte filmen,var hos en kompis o såg den. Men jag har försökt så gott jag kan att beskriva var. Det i bilen är när dom har hittat deras hyrbil och har sina nya overaller.
February 4, 2005
azN- wrote: Hej! Jag letar efter 2 låtar från "Dude, Where's my car".
Good Charlotte låten heter "The Little Things" 🙂
tyvärr vet jag inte vad den andra heter (har inte filmen, så kan inte kolla)
March 1, 2003
Mind wrote: denhär då
allt jag mins är en del av refrengen, en snubbe som sjunger " it's the end of a smile/ nånting end of a smile"
låten är ganska likt Cats in a cradle låten i stilen, soundet och sångaren.
den här kan jag...
D.A.D (eller Disneyland After Dark) - Laugh and a half (alternativt Laugh and a 1/2)...
EDIT: från skivan "Riskin' it all"
June 28, 2001
nivaman wrote: [quote=Mind]denhär då
allt jag mins är en del av refrengen, en snubbe som sjunger " it's the end of a smile/ nånting end of a smile"
låten är ganska likt Cats in a cradle låten i stilen, soundet och sångaren.
den här kan jag...
D.A.D (eller Disneyland After Dark) - Laugh and a half (alternativt Laugh and a 1/2)...
EDIT: från skivan "Riskin' it all"
Bingo, fan vad nice, jag har letat i 2 dar utan att hitta den ju.
precis vad jag vill höra såhär på kvälskvisten.
June 5, 2004
Sions wrote: [quote=azN-]Hej! Jag letar efter 2 låtar från "Dude, Where's my car".
Good Charlotte låten heter "The Little Things" 🙂
tyvärr vet jag inte vad den andra heter (har inte filmen, så kan inte kolla)
Tack,tyckte väl att det var en Good Charlotte-låt,men såg inte deras namn på imdb.com
July 9, 2004
Nån som vet vad låten i Fahrenheit 9/11 kommer ifrån? alltså den direkt i början av trailen.. Va snack om de alldess nyss men han fick inget svar så vitt jag vet.., Nån som vet??
http://www.fahrenheit911.com/t...../large.php
Lyssna på den så hajjar ni vilken jag menar..
Mvh Jim
February 12, 2003
Marcan- wrote: Mest riktat till Mean Machine, då jag tror att du kan denna. Vilken är moby låten som spelas i Big Brother när deltagarna lämnas huset?
Har faktiskt inte sett ett enda Big Brother-avsnitt, men du har ingen länk till den eller liknande?
Kan alla Moby-låtar, men har som sagt inte sett Big Brother...
April 16, 2003
Jine wrote: Nån som vet vad låten i Fahrenheit 9/11 kommer ifrån? alltså den direkt i början av trailen.. Va snack om de alldess nyss men han fick inget svar så vitt jag vet.., Nån som vet??
http://www.fahrenheit911.com/t...../large.php
Lyssna på den så hajjar ni vilken jag menar..
Mvh Jim
Det absolut första plinkeplonkandet är musik skapad för filmen av Jeff Gibbs "Weapons of Deceit". Finns på soundtracket. Om det är det som kommer efter så verkar det inte vara med på OST.
1 Guest(s)