October 27, 2001
BearznaiL wrote: På fyran eller SVT går en reklam som undrar om man själv vill bli popstjärna. Då i slutet av reklamen får man se en söt tjej som sjunger "Somwhere there's gonna be a place for us". Vad heter Gruppen - Vad heter låten?
Förmodligen söker du: Bubbles - Somewhere
January 15, 2004
Dehman wrote: Så. Jag kollade på "Mellan himmel och jord" igår. Det är en serie som går på TV3. Ibörjan så spelas det en låt som jag vill ha. 😀
Här kommer en rad ur den:
"What if god was one of us".
Såg inte programmet så jag vet inte om det var någon annan version, men annars kan det ju va:
Joan Osborne - What if god was one of us
January 15, 2004
copulator wrote: någon som vet var låten dom spelar i 51st state heter det är en techno låt
i am the warrier går den om igen
Det här borde vara rätt:
"Warrior"
Written by Woods / Harmer
By kind permission of Chrysalis Music Ltd.
Performed by Warrior
Licensed Courtesy of Incentive Music Ltd.
imdb.com funkar bra. 😛
March 10, 2002
Gulzebra wrote: [quote=Dehman]Så. Jag kollade på "Mellan himmel och jord" igår. Det är en serie som går på TV3. Ibörjan så spelas det en låt som jag vill ha. 😀
Här kommer en rad ur den:
"What if god was one of us".
Såg inte programmet så jag vet inte om det var någon annan version, men annars kan det ju va:
Joan Osborne - What if god was one of us
Det kan nog stämma. 😀 Med tanke på att huvudpersonen heter "Joan" (tror jag). 😀
Tackar.
January 23, 2002
Coore wrote: ingen som kan hjälpa mig....
Om du menar detta gamla inlägget...
Coore wrote: Okej... när kanal 5 gör reklam för något Hockey program dom sänder så är det en låt i bakgrunden...
Dom sjunger typ "Dont break it off"...
... så tyvärr kan inte jag det. 🙄
Kanske ingen som vill hjälpa the evil Fourm Admin Coore 😛
August 11, 2002
Du får helt enkelt lyssna igen 😉 iofs får man detta google svar http://www.sing365.com/music/l.....A4002EF995
på "Don't break it off" +lyric
January 4, 2001
coalan wrote: Du får helt enkelt lyssna igen 😉 iofs får man detta google svar http://www.sing365.com/music/l.....A4002EF995
på "Don't break it off" +lyric
Jo, jag har googlat en hel del... men det låter inte som Prodigy... men jag får väl kolla ifall det är den ändå... 🙂
Edit: Som jag trodde, det var inte den.... 🙁 Det är mer hardcore stuk på låten...
March 3, 2004
Gull_Unge wrote: Någon som vet vad Rage Against The Machines cover av Led Zeppelins "Kashmir" heter?
Den har samma melodi men kommer icke på namnet på RATMs version.
RATM har aldrig gjort en cover på Kashmir, men introt till "Wake Up" är så likt att jag hoppade till första gången jag hörde det.
3 Guest(s)