July 22, 2003
Jonne88 wrote: en låt som jag inte kommer på.
Dom sjunger nåt.Down in Louisiana........ sen nå mer´, sen typ come on feel back home. inte alls säker på att dom sjunger så men det jag kommer ihåg så är det nåt likanande
Antagligen Creedence Clearwater Revival - Cotton Fields
March 14, 2004
ftp://ftp.e.kth.se/pub/slask/e.....ljon_2002/
Ladda ner filmen "04-_Pansarskytte_Intro.avi" som är 34mb stor. Vad heter låten som spelas?
Det är förövrigt en riktigt nice film (OBS! ej warez då den är "hemmagjord")
July 22, 2003
skinner wrote: ftp://ftp.e.kth.se/pub/slask/e.....ljon_2002/
Ladda ner filmen "04-_Pansarskytte_Intro.avi" som är 34mb stor. Vad heter låten som spelas?Det är förövrigt en riktigt nice film (OBS! ej warez då den är "hemmagjord")
Metallica - Enter Sandman
March 3, 2004
gyZZ wrote: Har försökt kolla igenom de förgående sidorna för att se om jag kunde hitta ett svar på min fråga, men det gjorde jag inte so here it goes, vad heter låten som de alltid spelar i slutet av melodifestivalen, när sluttexterna rullar ????
Relight my fire, finns inspelad flera gånger.
April 14, 2002
DiZi wrote: För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Det var väl en Moby låt? Jag frågade om det tidigare här i tråden.
October 1, 2003
Aelrik wrote: [quote=gyZZ]Har försökt kolla igenom de förgående sidorna för att se om jag kunde hitta ett svar på min fråga, men det gjorde jag inte so here it goes, vad heter låten som de alltid spelar i slutet av melodifestivalen, när sluttexterna rullar ????
Relight my fire, finns inspelad flera gånger.
:worship: :worship:
December 5, 2002
Marcan- wrote: [quote=DiZi]För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Ja men frågan är VAD den heter... 😡
Får fixa ett sample av den till Mean Machine då...
April 14, 2002
DiZi wrote: [quote=Marcan-][quote=DiZi]För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Hey! Bli inte sur på mig, jag letar också efter den. 🙂
December 5, 2002
Marcan- wrote: [quote=DiZi][quote=Marcan-][quote=DiZi]För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Hittade den nu ! Weee
Moby - Natural Blues!
February 12, 2003
DiZi wrote: [quote=Marcan-][quote=DiZi][quote=Marcan-][quote=DiZi]För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Hittade den nu ! Weee
Moby - Natural Blues!
Jag var på halvt väg att gissa på den, iom att det är hans mest kända låt.
Men lätt inte hans bästa. 😛
Vill ni ha underbara låtar, lyssna på "Say It's All Mine" och "That's When I Reach For My Revolver".
Sen släpper Moby en ny skiva med namnet Hotel snart...;)
December 5, 2002
Mean Machine wrote: [quote=DiZi][quote=Marcan-][quote=DiZi][quote=Marcan-][quote=DiZi]För er som tittar på BB, förra veckan när Terese åkte ut spelades en lugn och väldigt fin låt. Kommer inte på namnet på den, nån som minns eller har avsnittet på datorn/inspelat nånstans och kan lyssna? 😛
Hittade den nu ! Weee
Moby - Natural Blues!
Jag var på halvt väg att gissa på den, iom att det är hans mest kända låt.
Men lätt inte hans bästa. 😛
Vill ni ha underbara låtar, lyssna på "Say It's All Mine" och "That's When I Reach For My Revolver".
Sen släpper Moby en ny skiva med namnet Hotel snart...;)
Okej, hör att du gillar Moby :>
Trodde "We are all made of stars" var mest känd, iaf i mitt huvud 😀
Men men, denna är riktigt bra. "Natural Blues" alltså
December 28, 2004
Ville bara informera att det har kommit två trailers till:
2 Guest(s)