Coalan wrote: [quote=muchcup]Går det inte att göra ett underforum där man kan requesta låtar och filmer istället? Det är ju omöjligt att hitta något här och se ifall folk har svarat.
Varför inte få någon att sätta upp en sån sida, tror knappast nh kommer göra det iaf. Kanske när Coores farsa ger Coore pengar till teknisk utrustning 😛
Jag kan iofs lägga upp ett sånt på mitt forum om intresse finns.
*Edit*
Skriv några blänkare under (mitt) allmänt så får vi se vad som händer.
*Edit 2*
Nu finns det Musik/Film-avdelningar på mitt forum..Bara att tråda på bäst ni vill..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 4, 2001
Coalan wrote: [quote=muchcup]Går det inte att göra ett underforum där man kan requesta låtar och filmer istället? Det är ju omöjligt att hitta något här och se ifall folk har svarat.
Varför inte få någon att sätta upp en sån sida, tror knappast nh kommer göra det iaf. Kanske när Coores farsa ger Coore pengar till teknisk utrustning 😛
Den dagen min farsa gör det så lovar jag att jag kommer göra det.. 🙂
May 19, 2003
snyde wrote: Vamp: Den är från soundtracket till Kill Bill, men sen kommer jag inte ihåg exakt vilken låt det var, var ett tag sen jag såg reklamen. Har för mig att det är 09_tomoyasu_hotei_-_battle_without_honor_or_humanity-xmr, om jag minns rätt. Kolla upp den.
Tack tack! Det var den! 😀
January 5, 2002
snyde wrote: När du ändå "kollar upp" låtar så kan du kolla DJ Shog - Another world och syntslingan i "refrängen" på den låten. Jag känner igen den ruskigt mycket, och undrar vilken annan låt som har med en liknande slinga. Tack på förhand.
Det var visst en remix av samma låt gjord av Marc Van Linden.
February 12, 2003
hawkie wrote: Gran Turismo 4 soundtracket, lite rocking/alternative rock.
Har letat som en dåre men hittar inte. (i skivbutikerna!)Det enda jag kan säga att de sjunger bokstavligt talat
"Lalalalalala" i refrängen.
Tips mottages.
Annars står väl ändå alla låtar i Juckboxxxen i själva spelet...;)
December 14, 2004
1 Guest(s)