March 10, 2003
Hedjohn_znark wrote: vad heter den ryska musikvideon?
som det springer runt folk med ett märke det står cccp på tröjorna
är inte säker om de är rysk men jag tror det
tacksam för svar
Petshop boys - Go west ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
September 30, 2004
October 2, 2003
Marcan- wrote: [quote=Bennos]I filmen holy smoke sjunger den här Ruth en låt när hon sitter i en bil. undrar vilken låt det är.
Någon som vet eller vet vart man kan lista ut alla låtar i filmen?
Testa imdb.
Jo men jobbiga är att det inte är ett soundtrack, utan Ruth sjunger på den när hon lyssnar på sin freestyle.
Edit: Hittade låten... Alanis Morisette - You oughta know
January 5, 2002
snyde wrote: [quote=snyde]När du ändå "kollar upp" låtar så kan du kolla DJ Shog - Another world och syntslingan i "refrängen" på den låten. Jag känner igen den ruskigt mycket, och undrar vilken annan låt som har med en liknande slinga. Tack på förhand.
Det var visst en remix av samma låt gjord av Marc Van Linden.
Det var visst inte alls den, utan Jordan & Baker - Explode
June 5, 2004
Jag söker en låt som var med i en ganska usel film som visades på 3:an nyss.
Filmen är http://www.imdb.com/title/tt0161832/ (mr music)
Och låten är den låten som dom spelar in i studion, tror den hette något med "Friend of mine" eller så hette bandet det.
January 20, 2002
kutlo wrote: Låten i Oceans Twelve när killen dansar förbi laserfälten. Nån som vet vad den heter? 🙄
Frågade samma sak på sid.45 om du bläddrar tillbaka 😀 Den låten finns tydligen inte med i soundtracket. Jättejobbig att leta efter.
EDIT:
Googlade lite och hittade detta:
ocean's twelve wasen't better then eleven but its ok too
one of my favorite scene in oceans twelve was the laser dance - the best thin in is the music: Nikkfurie - The A La Menthe
and thats the shit of the soundtrack cd of oceans 12
this great song is not on it
@
March 1, 2004
festisMER wrote: Inspelad från radion med mp3 spelare.. Vad heter låten? http://web.telia.com/~u86015485/F002.WAV
2 Guest(s)