March 10, 2003
pompougnac wrote: Kollade på Kanal7 (de kör bara orientalisk musik) på dumburken igår kväll, och såg en skön låt som jag inte lyckades se vem som gjort men den går typ "habibiii habibiii" någon som har den blekaste om vad den heter ? :-k
Amro Diab "Habibi Ya nour el 3ain" ???
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 27, 2003
whak wrote: Jag har en skiva "Ölhävar rock" och en låt där är kareoke version så den är instrumental samt det står inget artistnamn, men låten heter wild thing.
Någon som vet vilka som ska kunna tänka sig gjort den?
Gissar Chip Talyor: http://www2.uol.com.br/cante/l....._thing.htm
The Runaways'/Joan Jett's version är rätt bra. Vanlig cover-låt men han skrev orginalet om det är den.
//Andreas
January 12, 2004
obelix wrote: söker en film (bilfilm)
Det jag kommer ihåg är att det var en kille som hyr ut sig själv som förare till olika skumma figurer.Den är gjord runt 80-talets början, ev 70-talets slut.
Jag hittade den själv.
July 4, 2003
snyde wrote: Vad heter låten där de mixar syntslingor med nån italienare som snackar och säger saker i stil med "I want a fork on the table" och får det att låta som "I wanna fuck on the table"?
Det finns fler låtar med den slingan. T.ex. DJ Caffeine - Caffeine 6 som är en HardTrance låt.
Men finns även bara slingan när han snackar som jag dock inte hittade nu. Men bara den slingan skulle man nog kunna hitta på DC. (Den borde inte vara olaglig att ladda hem)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
October 1, 2003
Alla som kollade på Big Brother: vad hette låten som spelades när de visade vem som var nominerade och en liten filmsnutt om var och en, den låten återfinns också i filmen Driven när Sylvester Stallone och den andra killen sammarbetar för att köra om de andra F1-bilarna.
Hur ska man beskriva den.. ingen aning, ingen som sjunger, ni får väl gissa antar jag.
Hoppas att den inte tidigare varit uppe men just nu orkar jag verkligen inte leta igenom 47 sidor, tror faktiskt att jag redan letat efter den.
4 Guest(s)