November 25, 2003
Jag söker titel och artist till en låt i The Boondock Saints. Vet att den går under namnet Holy Fool, det kanske till och med är dess titel. Har dock sökt på alla möjliga kombinationer efter lyrics till den, så att jag ska få reda på vad artisten heter, men har inte lyckats.
Den är från scenen då Rocco säger "I'll catch you on the flip side" och går in på cafét.
Lite av texten:
Oh, with your arms outstretched baby, you better come to me.
Cause I'm your holy, holy, holy, your holy fool!
I am your holy fool!
Yes I'm your holy, holy, holy fool.
---
Vill ha artistnamnet så att jag kan leta efter eventuella skivor de har gjort.
March 3, 2004
ruski2 wrote:
Vad heter metallica låten som kommer lite här och där nu? Nån äldre låt.
Går nåt med "In your bla when you can't bla"
Hur mycket äldre?
Är det där verkligen allt du kan av texten? (jag är metallicafan men fattar inget... :blink: )
EDIT: Det är ju "Sad But True"!!! 😀
"I'm your pain when you can't feel" osv...
Kom på det precis efter jag postat!
March 29, 2003
Låten som spelas när trailern för Mona Lisas Leende (http://www.imdb.com/title/tt0304415/.
"And then i..." Är det enda jag uppfattar.
Det är iaf en tjej som sjunger, väldigt fint också.
Låten finns inte med på soundtracket.
January 15, 2004
coalan wrote: [quote=liinus_]Hmm, ska finna en låt som går typ "Johhny B, how much is bla bla bla". Hmm, vet inte ens om de är så den går men det är vad jag tycker de låter som. Va heter den?
The Hooters - Johnny B
Ibland är det så lätt att man inte ser det självklara 😉
Eller "Down low - Johnny B"
August 11, 2002
x-per wrote: Vem har gjort den låten som går typ såhär: "i belive in miracles, ohhh you sexy thing"
December 30, 2002
ven ngn vad låten som gå "telling me se nok ne balls of you don´t stand next" typ så nånting går den 😕 den e md i en graffiti film som heter "girls_go_crazy.wmv" capital sthlm ligger bakom filen om det skulle hjälpa! vill veta vad låten heter den e såå skööön!!! 😛 :va: :D/
EDIT: filmen finns för övrigt på http://www.capitalsthlm.com/me....._crazy.mov ladda ner den så får ni höra låten
2 Guest(s)