February 6, 2005
nån som vet vad låten heter ?
December 10, 2001
Bacon wrote: nån som vet vad låten heter ?
Bushman - No One Else
June 5, 2004
azN- wrote: [quote=azN-]Hej, det är så att jag hörde en bra låt på radion i lördags, vet inte vilken kanal.
Det är typ en spansk låt eller liknande. Den går ganska fort och är en kille o en tjej tror jag. Det är nästan som rap.
Den är ganska ny för jag har för mig att jag hört den nyligen innan i lördags också.Vore underbart om någon kan hjälpa mig att komma på vad för en låt det är.
ingen?
hittade den: Daddy Yankee var artisten...
July 4, 2003
festisMER wrote: [quote=festisMER][quote=festisMER]Inspelad från radion med mp3 spelare.. Vad heter låten? http://web.telia.com/~u86015485/F002.WAV
Låter som något med The Shadows
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
October 1, 2002
Okej, jag har sökt som en dåre, men inte funnit något om den här låten, så jag vänder mig till er på forumet istället med min fråga 🙂
Det är så att en Volvo-reklam gick på TV för inte alltför länge sedan. Det var en fransk sång i bakgrunden. Jag har tusan sökt överallt efter vad låten heter men inte kommit fram till något alls. Det finns ingenting på Volvos hemsida om vad den heter heller (De jäklarna svarar inte ens på mina mail ).
Så... Någon som kan hjälpa en desperat pöjke?
/Tackar på förhand
December 28, 2004
Shinji wrote: Okej, jag har sökt som en dåre, men inte funnit något om den här låten, så jag vänder mig till er på forumet istället med min fråga 🙂
Det är så att en Volvo-reklam gick på TV för inte alltför länge sedan. Det var en fransk sång i bakgrunden. Jag har tusan sökt överallt efter vad låten heter men inte kommit fram till något alls. Det finns ingenting på Volvos hemsida om vad den heter heller (De jäklarna svarar inte ens på mina mail ).
Så... Någon som kan hjälpa en desperat pöjke?
/Tackar på förhand
Den Volvo reklamen med två heta brudar?
2 Guest(s)