September 6, 2002
En låt från 90-talet(?) någon gång, tror det är någon mörk/afro som sjunger låten, lite reggae style tycker jag det är på den. Ända sen jag var liten har jag trott att refrängen varit något i stil med:
"Alalalalong alalalalong alalala lång lång lång li långkalsong" - "push it push it combo"
*edit* UB40 - Looking in your big brown eyes 😀
January 21, 2004
Shinji wrote: Okej, jag har sökt som en dåre, men inte funnit något om den här låten, så jag vänder mig till er på forumet istället med min fråga 🙂
Det är så att en Volvo-reklam gick på TV för inte alltför länge sedan. Det var en fransk sång i bakgrunden. Jag har tusan sökt överallt efter vad låten heter men inte kommit fram till något alls. Det finns ingenting på Volvos hemsida om vad den heter heller (De jäklarna svarar inte ens på mina mail ).
Så... Någon som kan hjälpa en desperat pöjke?
/Tackar på förhand
Coralie Clément - Lou
October 1, 2002
Fia.B wrote: [quote=Shinji]Okej, jag har sökt som en dåre, men inte funnit något om den här låten, så jag vänder mig till er på forumet istället med min fråga 🙂
Det är så att en Volvo-reklam gick på TV för inte alltför länge sedan. Det var en fransk sång i bakgrunden. Jag har tusan sökt överallt efter vad låten heter men inte kommit fram till något alls. Det finns ingenting på Volvos hemsida om vad den heter heller (De jäklarna svarar inte ens på mina mail ).
Så... Någon som kan hjälpa en desperat pöjke?
/Tackar på förhand
Coralie Clément - Lou
Yes! Tackar ödmjukast! 😀
April 16, 2003
abishai wrote: [quote=McFatty][quote=-=*ThE_cRoW*=-]En tjej sunger "i wish i was a lesbian". Va heter den låten?
Det jag har kommit fram till är en låt som heter Vagitarian. Men vem som gjort den har jag inte en susning om.
Never Heard Of It?
Heter dom alltså så? Där ser man... 🙄
February 12, 2002
McFatty wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]En tjej sunger "i wish i was a lesbian". Va heter den låten?
Det jag har kommit fram till är en låt som heter Vagitarian. Men vem som gjort den har jag inte en susning om.
Hur kom du fram till det? Lät bekant. 🙂 Fast har bara hört låten på p3.
Hittar den dock inte i den lokala skivaffären.
April 16, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=McFatty][quote=-=*ThE_cRoW*=-]En tjej sunger "i wish i was a lesbian". Va heter den låten?
Hur kom du fram till det? Lät bekant. 🙂 Fast har bara hört låten på p3.
Hittar den dock inte i den lokala skivaffären.
En sökning på allas vår favoritsökmotor Google och filtrera bort allt med Wainwright och tillägget lyrics så fick jag en del svar. Svårare än så var det inte.
June 5, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Men ja vet inte hur man gör det.
Wainwright Loudon - I Wish I Was A Lesbian??
>Länk till lyric: http://www.metrolyrics.com/lyr....._A_Lesbian
4 Guest(s)