February 12, 2002
azN- wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men ja vet inte hur man gör det.
Wainwright Loudon - I Wish I Was A Lesbian??
>Länk till lyric: http://www.metrolyrics.com/lyrics/53790/Wainwright_Loudon/I_Wish_I_Was_A_Lesbian
Ne är inte den, är en ny låt tror ja. 🙁
Hon sjunger upprepade gånger "i wish i was a lesbian"
June 5, 2004
Gueno wrote: [quote=Gueno]Söker en låt med va jag tror är Bomfunk MCs.
I videon så är dom på en Dragraceraka.
Den kan inte vara så svårt att lista ut.
Den jag kommer på är: Beats And Styles - Dynamite
Där är det dragrace i videon, är ju inte Boomfuk MCs men låter likadant.
April 10, 2005
Låten i den nya bregott reklamen, det e en country låt, liten bit ur texten "they are going to put me on the movies, they are going to make a big star out of me" kossan ligger ner å käkar gräs typ. Nån som vet vad den heter??
Edit:
Kom på en låt till , den som är med i Nya Sony reklamen för deras Handycam, fransk låt tror jag, killen hoppar in genom en balkong å kollar på en gubbes tv. tack för svar på förhand 🙂
February 12, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=azN-][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men ja vet inte hur man gör det.
Wainwright Loudon - I Wish I Was A Lesbian??
>Länk till lyric: http://www.metrolyrics.com/lyrics/53790/Wainwright_Loudon/I_Wish_I_Was_A_Lesbian
Ne är inte den, är en ny låt tror ja. 🙁
Hon sjunger upprepade gånger "i wish i was a lesbian"
Vet vad de är för låt nu! 😀
Annika N, hello saferide, my best freind
March 3, 2004
Osires wrote: Låten i den nya bregott reklamen, det e en country låt, liten bit ur texten "they are going to put me on the movies, they are going to make a big star out of me" kossan ligger ner å käkar gräs typ. Nån som vet vad den heter??
"Act Naturally" heter låten. Den är inspelad av bl.a. the Beatles men jag har ej sett reklamen så jag vet inte om det är deras version.
May 19, 2003
PolarIce wrote: [quote=skinner]Dum fråga kanske men vad heter låten som spelas ofta i tv serien OC?
Gavin DeGraw - I Don't Want To Be?
Nope, den är det inte.
Vet nog vilken låt Skinner tänker på, men kan inte namnet på den.
Har även en annan O.C-låts releterad fråga.
I dom 2 sista episodern i säsong 2 så är det 2 (kanske är samma) riktigt bra låtar. Är lite gitarrpling sen så är det något "förvrängd, elektrisk" röst som typ säger "what... the hell. Is happening.".
April 14, 2002
Vamp wrote: [quote=PolarIce][quote=skinner]Dum fråga kanske men vad heter låten som spelas ofta i tv serien OC?
Nope, den är det inte.
I dom 2 sista episodern i säsong 2 så är det 2 (kanske är samma) riktigt bra låtar. Är lite gitarrpling sen så är det något "förvrängd, elektrisk" röst som typ säger "what... the hell. Is happening.".
Låt 1 är väl Phantom Planet - California och låt två är garanterat Imogen Heap - Hide and Seek.
June 23, 2002
Marcan- wrote: [quote=Vamp][quote=PolarIce][quote=skinner]Dum fråga kanske men vad heter låten som spelas ofta i tv serien OC?
Nope, den är det inte.
Låt 1 är väl Phantom Planet - California och låt två är garanterat Imogen Heap - Hide and Seek.
Japp nr2 stämmer till 100%.
Men jag är tveksam till första. Spelas den så ofta i själva tvserien?
Det är iaf introt till serien. Dock kommer jag inte ihåg hur ofta i själva serien den spelas. Men om det är i början av OC du menar så är det Phantom Planet - California.
May 19, 2003
Marcan- wrote: [quote=Vamp][quote=PolarIce][quote=skinner]Dum fråga kanske men vad heter låten som spelas ofta i tv serien OC?
Nope, den är det inte.
Tackar så hemsk mycket!
2 Guest(s)