May 1, 2005
abishai wrote: [quote=Spitfir3][quote=cHeNg_Ho]Vad heter låten i Vichy Nouveau reklamen?
Dom som spelar heter Breed tror jag, men kommer inte på namnet på låten :/
psst! Inga rörliga avatars grabben 😉 😎
e rörliga avatarer förbjudna? asså jag vill veta, för ja hade tänkt skaffa mig en sån.
August 11, 2002
Black_light wrote: [quote=abishai][quote=Spitfir3][quote=cHeNg_Ho]Vad heter låten i Vichy Nouveau reklamen?
e rörliga avatarer förbjudna? asså jag vill veta, för ja hade tänkt skaffa mig en sån.
Inte läst reglerna?
February 15, 2003
Coalan wrote: [quote=Black_light][quote=abishai][quote=Spitfir3][quote=cHeNg_Ho]Vad heter låten i Vichy Nouveau reklamen?
Inte läst reglerna?
Hallå?.. Det är meningen ni ska hjälpa mig lite här... 🙂
December 28, 2004
Vad heter låten som går mer i slutet av trailern?
http://www.apple.com/trailers/.....large.html
Vad heter låten som börjar med "Brother is gonna' work it out"
March 3, 2004
DanTheMan! wrote: Vad heter det program på Discovery Chanel där två lag tävlar mot varandra om att begå olika kupper (inbrott, etc.)?
Gärna på svenska och engelska, om ni vet 🙂
"Omöjliga kupper" tror jag det heter på svenska (kupper är med i namnet). det gick igår kväll om det kan vara till någon hjälp.
January 14, 2002
Collateral wrote: Vad heter låten som börjar med "Brother is gonna' work it out"
Chemical Brothers - Leave Home
May 12, 2005
Aelrik wrote: [quote=DanTheMan!]Vad heter det program på Discovery Chanel där två lag tävlar mot varandra om att begå olika kupper (inbrott, etc.)?
Gärna på svenska och engelska, om ni vet 🙂
"Omöjliga kupper" tror jag det heter på svenska (kupper är med i namnet). det gick igår kväll om det kan vara till någon hjälp.
Perfekt, och en sökning på det namnet gav mig originaltiteln "Impossible Heists". Skitkul program ju 🙂
Tack så mycket, Aelrik 🙂
January 21, 2004
pompougnac wrote: Vad heter låten som går "One is the lonelist number that I ever know" eller nåt liknande?
Har du provat att googla? kommer upp en massa svar, så du kan ju leta där. om det inte ger någonting kanske det var Green Day - Boulevard of broken dreams du menade? texten går inte precis som du sa, men det liknar lite.
January 20, 2003
Fia.B wrote: [quote=pompougnac]Vad heter låten som går "One is the lonelist number that I ever know" eller nåt liknande?
Har du provat att googla? kommer upp en massa svar, så du kan ju leta där. om det inte ger någonting kanske det var Green Day - Boulevard of broken dreams du menade? texten går inte precis som du sa, men det liknar lite.
Nej ffs inte Green Day, detta är en gammal låt.
EDIT: hittade den nu: Three dog night - One
January 20, 2003
En annan grej;
Vet inte om detta är rätt tråd men here it goes: för en massa år sedan fanns det en reklamfilm på 4an för något (som jag inte minns vad), där det sitter två par och äter (lr liknande) och helt plötsligt säger den ena av männen "åh guuuuuud va myyysigt vi har det!", någon som vet vad det var reklam för och om den går att hitta på film? Så jävla rolig... :-k
1 Guest(s)