February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: Oj oj oj, ny låt som många har hört jag nu söker. Det lilla jag mins av den förutom melodin är dessa textsnuttar:
suzide bombs.... weapons of mass destruction....
Hitlåt, gammal inte den vara.
någon som har namnet?
Låter som nån sorglig System Of A Down-låt.
Kanske B.Y.O.B eller Cigaro.
May 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Krqagyzzz]Oj oj oj, ny låt som många har hört jag nu söker. Det lilla jag mins av den förutom melodin är dessa textsnuttar:
suzide bombs.... weapons of mass destruction....
Hitlåt, gammal inte den vara.
någon som har namnet?
Låter som nån sorglig System Of A Down-låt.
Kanske B.Y.O.B eller Cigaro.
Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
Åhå, jag vet vilken du menar...
Sen är refrängen typ "In your head, in your head", sen typ nåt annat. 😛
Vet vilken låt du menar iaf.
May 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Krqagyzzz]Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
Tänk om någon tredje person nu kunde pussla ihop alla våra ledtrådar för att sedan komma med riktigt svar...
May 10, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine][quote=Krqagyzzz]Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
Tänk om någon tredje person nu kunde pussla ihop alla våra ledtrådar för att sedan komma med riktigt svar...
Slår en vild gissning.... Cranberries - Zombie
December 28, 2004
abishai wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Mean Machine][quote=Krqagyzzz]Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
Den tänkte jag också på men jag fick för mig att den var sorglig och Krqagyzzz sa att den inte var sorglig.
May 17, 2002
Collateral wrote: [quote=abishai][quote=Krqagyzzz][quote=Mean Machine][quote=Krqagyzzz]Ska kika på dessa men jag är näst intill 142% säker på att det inte är en SOAD-låt, dels för att den inte alls låter som deras andra låtar och dels för att den inte är sorlig...
Den tänkte jag också på men jag fick för mig att den var sorglig och Krqagyzzz sa att den inte var sorglig.
Nepp inte sorlig, låten har lite mer "cool" feeling över sig.. rätt ny är den med..
typ.. la la la la and suicede bombs, we have the weapon of mass destruction...
Edit: hittade den via goooooogle...:D/ :D/
detta var songtexten jag ville minnas:
Whether long range weapon or suicide bomber
Wicked mind is a weapon of mass destruction
Låten heter "Mass Destruction" och är skriven av Faithless
http://www.lyricstop.com/m/massdestruction-faithless.html
June 17, 2001
Någon som vet vad låten heter som är med i trailern till filmen "Sex, hopp och kärlek"? Den är inte med i trailern på sf.se men den är med i trailern de visar på TV. Tror att de sjunger "CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE" PM eller maila. Thx
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 28, 2004
Alex aka NH|WiggeR wrote: Någon som vet vad låten heter som är med i trailern till filmen "Sex, hopp och kärlek"? Den är inte med i trailern på sf.se men den är med i trailern de visar på TV. Tror att de sjunger "CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE" PM eller maila. Thx
Angela Mccluskey - Its been done?
Gigi D'Agostino - The Way, så går hans version men vad heter orginalversionen?
January 14, 2004
Såg på American Pie 3 igår och fastnade för en låt men jag vet tyvärr inte vad den heter och jag kan inte lista ut det genom att kolla på Soundtracket heller...
Låten är efter att Jim hållt sitt möte med Finch Kevin och Stiffler.
Den börjar när Stiffler springer för att möta Cadence.. någon som vet vad det är för låt?
February 15, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: Någon som vet vad låten heter som är med i trailern till filmen "Sex, hopp och kärlek"? Den är inte med i trailern på sf.se men den är med i trailern de visar på TV. Tror att de sjunger "CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE" PM eller maila. Thx
cHeNg_Ho wrote: [quote=cHeNg_Ho]Vad heter låten som spelas i "Sex Hopp och Kärlek" -reklamen?
Hittade den själv..
"Angela Mccluskey- Its Been Done."
Bra låt.. 😀
January 14, 2004
whak wrote: I helgen när jag var på festivalen här i stan så hörde jag en låt, "kalle kalina lina", något sådant.
Lät typ som en "beach party låt". Hoppas ni hajjar vad jag menar. Lät typ som en spansk pingla som sjöng den eller så.
Oh det kan vara Gasolina du tänker på.... men vem är det som sjunger den....
Edit: Daddy Yankee är det som sjunger den... förövrigt en jävlig irreterande låt 😛
2 Guest(s)