May 19, 2003
abishai wrote: [quote=Vamp]Leter efter en låt som jag hörde igår på en fest.
Den lilla biten jag kommer ihåg från texten är "There´s nothing like a cold beer in the sun..."
Tack på förhand.
Vet vilken du menar... ARGH har namnet på tungan. Irriterande :arg:
Hittade den.
Låten heter Sam - Cold Beer 😉
May 10, 2002
Vamp wrote: [quote=abishai][quote=Vamp]Leter efter en låt som jag hörde igår på en fest.
Den lilla biten jag kommer ihåg från texten är "There´s nothing like a cold beer in the sun..."
Tack på förhand.
Vet vilken du menar... ARGH har namnet på tungan. Irriterande :arg:
Hittade den.
Låten heter Sam - Cold Beer 😉
Jag var fan säker på att han hette nåt med Sam 😡
June 17, 2001
Collateral wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Någon som vet vad låten heter som är med i trailern till filmen "Sex, hopp och kärlek"? Den är inte med i trailern på sf.se men den är med i trailern de visar på TV. Tror att de sjunger "CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE" PM eller maila. Thx
Angela Mccluskey - Its been done?
Gigi D'Agostino - The Way, så går hans version men vad heter orginalversionen?
Tack, ska kolla om det är den.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 28, 2004
Vad heter låten i detta klippet som jag klippte ut ifrån en film..?
September 1, 2002
Jag söker ett roligt videoklipp där en van techsupport-snubbe lär en nyanställd hur det här med techsupport funkar och hur man tar hand om kunder.
Mot kunden är han snäll och trevlig när han väl snackar med kunden, men sen kopplar han bort telefonen och skriker obsceniteter och låter kunden vänta i onödan m.m.
Har sökt på google som en galning men jag träffar inte rätt. Någon som känner till en fungerande URL?
June 23, 2002
whak wrote: I helgen när jag var på festivalen här i stan så hörde jag en låt, "kalle kalina lina", något sådant.
Lät typ som en "beach party låt". Hoppas ni hajjar vad jag menar. Lät typ som en spansk pingla som sjöng den eller så.
Gasolina lär det vara.
Daddy Yankee - Gasolina
Papa A.P - Gasolina
January 14, 2002
Gamblor wrote: Jag söker ett roligt videoklipp där en van techsupport-snubbe lär en nyanställd hur det här med techsupport funkar och hur man tar hand om kunder.
Mot kunden är han snäll och trevlig när han väl snackar med kunden, men sen kopplar han bort telefonen och skriker obsceniteter och låter kunden vänta i onödan m.m.Har sökt på google som en galning men jag träffar inte rätt. Någon som känner till en fungerande URL?
är det denna du menar? http://deadtroll.com/index2.ht.....ml~content
August 13, 2004
http://www.3steg.com/test.php?url=http:/...incrashes.wmv&db=blandat
Nån som vet vem det är som sjunger i låten och vad heter den? (:
November 26, 2002
wojt wrote: http://www.3steg.com/test.php?url=http:/...incrashes.wmv&db=blandat
Nån som vet vem det är som sjunger i låten och vad heter den? (:
Candlebox - Maybe
November 29, 2003
T0FFE wrote: [quote=whak]I helgen när jag var på festivalen här i stan så hörde jag en låt, "kalle kalina lina", något sådant.
Lät typ som en "beach party låt". Hoppas ni hajjar vad jag menar. Lät typ som en spansk pingla som sjöng den eller så.
Oh det kan vara Gasolina du tänker på.... men vem är det som sjunger den....
Edit: Daddy Yankee är det som sjunger den... förövrigt en jävlig irreterande låt 😛
Tackar, nu är det bara fina salsa damer som saknas. 😀
Tackar även macrus.
May 10, 2002
yazaka wrote: Hörde en låt i turkiet som om San Francisco. Låten gick på engelska kommer dock inte ihåg så mycket av texten. Men typ "when you are going to San Francisco".
någon som vet?
Kanske bara heter San Francisco med Scott McKenzie, John Phillips, Me First & The Gimme Gimmes eller kanske Global Deejays med -The Sound Of San Francisco
Rätt känd låt med många covers.
June 23, 2002
yazaka wrote: Hörde en låt i turkiet som om San Francisco. Låten gick på engelska kommer dock inte ihåg så mycket av texten. Men typ "when you are going to San Francisco".
någon som vet?
Var det på nån klubb eller så?
Då är det troligen Global Deejays - The sound of San Fransisco. Finns lite olika mixar också, en som är populär på klubbar är ju progressive short mix.
Genre: House / Club(?) på denna.
Finns iaf en massa mixar på denna låten.
"If you're going to San Fransisco" är det i denna.
January 14, 2004
Vamp wrote: Söker namnet på en låt som spelas i The Rock.
Nu kanske ni direkt tänker på Hanz Zimmer, men är inte dom låtarna jag tänker på.Namnet på låten som man hör när Mason är på hotellet och duschar. Han står och sjunger till den, "San Fran.. cisco!"
Tack på förhand.
En snabb koll på OST visade att det finns en låt som heter San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) och sjungs av Scott McKenzie.
Borde vara den eller hur? 😛
May 19, 2003
T0FFE wrote: [quote=Vamp]Söker namnet på en låt som spelas i The Rock.
Nu kanske ni direkt tänker på Hanz Zimmer, men är inte dom låtarna jag tänker på.Namnet på låten som man hör när Mason är på hotellet och duschar. Han står och sjunger till den, "San Fran.. cisco!"
Tack på förhand.
En snabb koll på OST visade att det finns en låt som heter San Francisco (Be Sure To Wear Some Flowers In Your Hair) och sjungs av Scott McKenzie.
Ah, tackar 😀
May 10, 2002
Vamp wrote: [quote=T0FFE][quote=Vamp]Söker namnet på en låt som spelas i The Rock.
Tack på förhand.
Ah, tackar 😀
Tänk att jag skrev den i mitt inlägg före du frågade om låten :bgrin:
1 Guest(s)