July 4, 2003
phroze_project wrote: [quote=Nord]Söker en trance/hardcore låt som jag hörde på en internetradiokanal.
den går så här: "I'm so lonely, I'm mr lonely, I have nobody, For my own"
Själva texten har varit med i ringsignalsreklamer till mobiler med en kyckling som sjunger. Men jag vill alltså ha Trance/hardcoremixar med det inslaget.
Akon - "Mr" lonely är en låt som går så...
Men det är ju ingen trance/hardcore låt.. Jaja lycka till
ja den där låten suger getpung ja 😛
Det var Frank B - Mr Lonley
jääkligt svår att hitta bara. Hittar inte alls 🙁
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
August 4, 2005
May 10, 2002
martinffs wrote: Någon som vet var låten heter som var på Grattis världen i måndags när Filip och Fredrik åker båt, den är också med i filmen eurotrip och en gammal TT reklam när dom åker bil och grillar i bilen 🙂 Dom sjunger på franska också
Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
January 14, 2004
abishai wrote: [quote=martinffs]Någon som vet var låten heter som var på Grattis världen i måndags när Filip och Fredrik åker båt, den är också med i filmen eurotrip och en gammal TT reklam när dom åker bil och grillar i bilen 🙂 Dom sjunger på franska också
Är du helt säker på att det var dom som sjöng?
Jag vet att det var den låten men den lät så annorlunda... kanske live eller?
May 10, 2002
T0FFE wrote: [quote=abishai][quote=martinffs]Någon som vet var låten heter som var på Grattis världen i måndags när Filip och Fredrik åker båt, den är också med i filmen eurotrip och en gammal TT reklam när dom åker bil och grillar i bilen 🙂 Dom sjunger på franska också
Finns många som gjort versioner av den. På eurotrip är det kanske ett punkband som gjort nån cover, det finns ett OST där den kanske finns med?
August 4, 2005
abishai wrote: [quote=T0FFE][quote=abishai][quote=martinffs]Någon som vet var låten heter som var på Grattis världen i måndags när Filip och Fredrik åker båt, den är också med i filmen eurotrip och en gammal TT reklam när dom åker bil och grillar i bilen 🙂 Dom sjunger på franska också
Finns många som gjort versioner av den. På eurotrip är det kanske ett punkband som gjort nån cover, det finns ett OST där den kanske finns med?
Nej, den fanns inte med på Soundtracket till filmen, men tack för ditt svar!
August 4, 2005
abishai wrote: [quote=T0FFE][quote=abishai][quote=martinffs]Någon som vet var låten heter som var på Grattis världen i måndags när Filip och Fredrik åker båt, den är också med i filmen eurotrip och en gammal TT reklam när dom åker bil och grillar i bilen 🙂 Dom sjunger på franska också
Nej, den fanns inte med på Soundtracket till filmen, men tack för ditt svar!
January 21, 2002
Undrar 2 låtar,
Låt 1: Det är den låten som är med i 3g reklamen när det är en blondin med en liten hund så ringer hon ngn så kommer det en rätt funky låt :).
Låt 2: Den är med i en reklam för bilhögtalare, jag vet att det är bloodhound gang som sjunger låt och man hör typ bara dom sjunga "you need a little biy of".. sen slutar reklamen.
May 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Hauk]Scrubs; S01 E03;
Spelas i början av doktorn i operationsrummet... "Eraser" något säger han..
går; "I try to discooooveerrrr" etc. Har sökt efter Eraser - Discover lite löst men det verkar inte ge ngt?
Ngn ide?
Erasuer - I Try To Discover
?
Tänk om världen hade varit så enkel 😉
Erasure är bandet men låten heter ju 'A Little Respect' såklart :bok:
August 2, 2003
September 25, 2005
June 30, 2003
Hmm, vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i, men är faktiskt en webbsida jag letar efter som jag inte han hitta.
Om nån moderator tycker att jag är helt fel så är det bara att editera bort.
Men var som så att en gång för ganska länge sedan såg jag en sida som handlade om "getar". Minns att den var riktigt RIKTIGT rolig. Någon som vet om den fortfarande finns på nätet? Har googlat utan resultat.
Timmy wrote: Hmm, vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i, men är faktiskt en webbsida jag letar efter som jag inte han hitta.
Om nån moderator tycker att jag är helt fel så är det bara att editera bort.Men var som så att en gång för ganska länge sedan såg jag en sida som handlade om "getar". Minns att den var riktigt RIKTIGT rolig. Någon som vet om den fortfarande finns på nätet? Har googlat utan resultat.
Den fanns här: http://pjar.ath.cx/index.htm
Men har legat nere ganska länge nu..
Kanske någon har en spegel på den? Den var ganska kul..
😀
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 28, 2002
abishai wrote: [quote=DiDi][quote=Hauk]Scrubs; S01 E03;
Spelas i början av doktorn i operationsrummet... "Eraser" något säger han..
går; "I try to discooooveerrrr" etc. Har sökt efter Eraser - Discover lite löst men det verkar inte ge ngt?
Ngn ide?
Erasuer - I Try To Discover
?
Tänk om världen hade varit så enkel 😉
Erasure är bandet men låten heter ju 'A Little Respect' såklart :bok:
ty 🙂 den är underbart gay!
2 Guest(s)