April 30, 2004
October 22, 2002
Söker en låt som dyker up i filmen (anime) "Fist of the north star". Låten dyker up i slutet av filmen. Det låter mer som en 80 tals rock låt.
edit:
en till
Det finns en låt med lisa miskovsky, hon gör låten med ett band, videon är en sån där video som inte har några klipp. Dem går igenom några byggnader och man ser lite postlådor och sånt.
June 26, 2005
April 30, 2004
jarlen wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Vad heter den låten i Sony reklamen där det flyger runt en massa studdsbollar ner för en stad?
José Gonzales - Heartbeats
Lyssna gärna på "The knifes" version under samma låtnamn också 🙂 den är trevlig.
Rauws wrote: [quote=Kontrast][quote=T0FFE]Någon som vet vad det är för låt i reklamen för Festmetoden?
Doktor Kosmos - ?
Vet inte vad låten heter.
-Kontrast
Alkoholkommitén - Smart och Rolig.
Finns på msn om det är någon som vill ha den.
Mja, Har läst på lite -
Uje Brandelius är iaf sångaren & bandet är ett ihopp-plock för just detta ändamålet.
Låten heter enligt alkoholkommitén själva "Festmetoden".
Sen så har låten figurerat under andra namn på diverse ställen (inte svårt att döpa om en låt direkt )
🙂
-Kontrast
June 26, 2005
May 10, 2002
Fruitys wrote: Jag vill ha hjälp och hitta vad låten och artisten heter som går på tv när det dom släpper ut många "studtsbollar" ? tror att det är Sonys nya reklam om LCD tv
wow
jarlen wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Vad heter den låten i Sony reklamen där det flyger runt en massa studdsbollar ner för en stad?
José Gonzales - Heartbeats
January 21, 2002
hejhej, Såg på O.C igår sista avsnittet för säsong 2. Men jag undrar vad låten som spelas efter marissa har skjutit Trey heter. Sedan var det en bra låt innan begravningen också där dom sjöngt typ. Dont you see that evrythings hell eller något i den stilen. Sedan undrar jag om en Techno låt där en saxofon spelar ledmotivet vad heter den ? artisten till techno låten heter något med munkey. Tack på förhand
April 14, 2002
(mannen) wrote: hejhej, Såg på O.C igår sista avsnittet för säsong 2. Men jag undrar vad låten som spelas efter marissa har skjutit Trey heter. Sedan var det en bra låt innan begravningen också där dom sjöngt typ. Dont you see that evrythings hell eller något i den stilen. Sedan undrar jag om en Techno låt där en saxofon spelar ledmotivet vad heter den ? artisten till techno låten heter något med munkey. Tack på förhand
Imogen Heap - Hide and seek & Bravery - An honest mistake är det du söker.
April 14, 2002
(mannen) wrote: [quote=Marcan-] Imogen Heap - Hide and seek & Bravery - An honest mistake är det du söker.
TACK !! UNDERBART 🙂
Edit: An Honest mistake stämmer inte :S, Direkt efter hon skjuter trey vänder han sig om så låter det typ som en med tjejaktig röst som skriksjunger ngt..
Det är "hide and seek"?
2 Guest(s)