February 23, 2004
Farsan berättade vid ett tillfälle, en film han sett för ett antal år sedan som skall vara riktigt bra, han kommer dock inte ihåg namnet på den och jag vet inte vad det är då jag själv inte sett den, men vill se. Detta är vad jag kommer ihåg från det han berättade:
Filmen utspelar sig i typ Egypten (iaf pyramider och öken). Vid en utgrävning hittar man en handformad box. Man öppnar den och hittar pulver i den. Pulvret växer sig till en hand (denna hand var en gång för länge sedan avhuggen en ond människa). Handen går sen och sätter sig på människors ena hand (vet ej om den äter upp deras riktiga hand eller hur den sätter sig). Som sagt är denna hand ond och ifall jag kommer ihåg rätt så börjar den personen som har handen på sig att mörda folk etc. Iaf, sen så märker man vem som har den onda handen på sig, och hugger av den (då man vet att det är den onda och inte deras riktiga hand). Problemet är att handen då vandrar vidare till nästa människa och sätter sig! De har ett riktigt stort problem med hur de skall "besegra" den ondskefulla handen...
Denna film skall vara jäkligt spännande och bra, så jag vill se den. Men vad heter filmen?
April 30, 2004
December 28, 2004
DiZi wrote: Söker originalet då jag antar att den låten jag lyssnar på är en cover.
Interphace Vs Bushman - No One Else (Radio Edit).
Den går typ "I don't need no one else but you in my life, even if I try I can't work it out."
Borde finnas ett original kan man tycka, eller? 😛
Jag tror inte det, bara olika versioner men inget original.
June 3, 2001
DiZi wrote: Söker originalet då jag antar att den låten jag lyssnar på är en cover.
Den går typ "I don't need no one else but you in my life, even if I try I can't work it out."
Bushman - No One Else kan det vara. :bgrin:
December 5, 2002
Collateral wrote: [quote=DiZi]Söker originalet då jag antar att den låten jag lyssnar på är en cover.
Jag tror inte det, bara olika versioner men inget original.
Jo det lär väl vara så... Vad har du för versioner av den? 😛
Gueno : Nu var du fyndig 😀 Dock har du fel =D
April 30, 2004
January 14, 2002
BarateaU wrote: Vad heter låten i Sonys LCD-TV brevida reklam?
Den med 7 miljoner studsbollar som flyger ner för gatan.
abishai wrote: [quote=Fruitys]Jag vill ha hjälp och hitta vad låten och artisten heter som går på tv när det dom släpper ut många "studtsbollar" ? tror att det är Sonys nya reklam om LCD tv
wow
jarlen wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Vad heter den låten i Sony reklamen där det flyger runt en massa studdsbollar ner för en stad?
José Gonzales - Heartbeats
March 19, 2003
BarateaU wrote: Vad heter låten i Sonys LCD-TV brevida reklam?
Svarar på min egen fråga
José González' "Heartbeats",
June 5, 2004
BarateaU wrote: [quote=BarateaU]Vad heter låten i Sonys LCD-TV brevida reklam?
Svarar på min egen fråga
http://www.bravia-advert.com/commercial/index.html
svaret finns iofs minst en gång per sida de senaste 5 sidorna typ...
January 14, 2002
BarateaU wrote: [quote=BarateaU]Vad heter låten i Sonys LCD-TV brevida reklam?
Svarar på min egen fråga
http://www.bravia-advert.com/commercial/index.html
Det lönar sig att kolla en sida bakåt eller scrolla upp ibland 😛
Edit: doh, azN- han före 😛
1 Guest(s)