June 5, 2004
Quarzi wrote: [quote=BarateaU]Vad heter låten i Sonys LCD-TV brevida reklam?
Den med 7 miljoner studsbollar som flyger ner för gatan.
abishai wrote: [quote=Fruitys]Jag vill ha hjälp och hitta vad låten och artisten heter som går på tv när det dom släpper ut många "studtsbollar" ? tror att det är Sonys nya reklam om LCD tv
wow
jarlen wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Vad heter den låten i Sony reklamen där det flyger runt en massa studdsbollar ner för en stad?
José Gonzales - Heartbeats
March 3, 2004
December 3, 2003
Föra nåra år sedan gick det en musikvideo på MTV med en snygg brud som sjöng i 😀 Hon hade på sig blå/turkosa kläder och hela videon gick i blått/turkost/vitt... typ lite fjäderaktiga kläder och även en sån där BOA (halsduktyp) om jag inte minns helt fel.. någon som vet vem det var eller vad låten heter? =) vore tacksam
February 12, 2003
TimeWalker wrote: Föra nåra år sedan gick det en musikvideo på MTV med en snygg brud som sjöng i 😀 Hon hade på sig blå/turkosa kläder och hela videon gick i blått/turkost/vitt... typ lite fjäderaktiga kläder och även en sån där BOA (halsduktyp) om jag inte minns helt fel.. någon som vet vem det var eller vad låten heter? =) vore tacksam
Roger Pontare - När Vindarna Viskar Mitt Namn.
January 8, 2006
nån som vet vad låten i detta filmklipp heter? http://media.putfile.com/Drift.....rab--Style
August 13, 2004
Buruz wrote: nån som vet vad låten i detta filmklipp heter? http://media.putfile.com/Drift.....rab--Style
Står bland kommentarerna. :blink:
bushman - no-one else
January 8, 2006
wojt wrote: [quote=Buruz]nån som vet vad låten i detta filmklipp heter? http://media.putfile.com/Drifting--Arab--Style
Står bland kommentarerna. :blink:
bushman - no-one else
Tackar wojt 🙂 tänker aldrig på sånt 😛
July 3, 2003
Har hört en låt som fastnat i huvet på mig, vet ej var jag hört den vilket komplicerar det hela lite... 😛
Det är en låt av det rockigare slaget och jag tror att det är refrengen som går nåt som "... welcome to the new generation ...mera sång... och sen kommer ett gitarriff".
Inte mycket info som sagt, men jag skulle uppskatta om nån visste vad jag menar - aningens tröttsamt att gå runt och nynna på en låt man inte vet vad den heter eller hur den går...
November 16, 2002
Ok vill veta vad 2 låtar från 3's reklamer heter, den ena låten är den där franska låten, sen den svåra, det är vad jag tror är deras senaste reklam, det 30 sekunders långa inslaget består av segment av 4 olika låtar och jag vill veta vad den första heter lite halvrockig låt, med ganska hektisk text, efter den kommer en gammal 80'tals låt som jag inte kan minnas vilken det är och reklamen slutar med en dansband's låt
Tack på förhand
btw har jag inte hängt så mkt på NH på länge möjligt att nån redan frågat isf lessen
EDIT: sorry hitta svaret på fransyskan inte så oväntat lyckades inte hitta den andra dock
EDIT2: Hitta nästa låt oxå efter en nogrann genomgång av 3's hemsida
Vilka artister/låtar spelas i vår reklam?
Stereo Total - L' amour á 3
C´mon C´mon - The Von Bondies <<< Denna jag leta efter
Från albumet: Pawn Shoppe Heart (år: 2004)
Forever Young - Alphaville
Från albumet: Forever Young (debutalbum år: 1984)
She´s A Pro - Rigo (featuring Amir Chamdin)
Från singeln She´s A Pro, år 2005, kommande album vår 2006.
Mindre Mogna Män - Bhonus
Från kommande albumet: Mindre Mogna Män. våren 2006
2 Guest(s)