August 4, 2005
March 10, 2003
Har inte sett reklamen, men en sökning gav mig dessa namnen.
Den sistnämnda låter mer som en reklam anpassad låt än den andra iaf.
Milk & Sugar vs John Paul Young - Love is in the Air (club mix)
john paul young - Love Is In The Air (Remix 12'')
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 5, 2004
Ctrl wrote: Har inte sett reklamen, men en sökning gav mig dessa namnen.
Den sistnämnda låter mer som en reklam anpassad låt än den andra iaf.Milk & Sugar vs John Paul Young - Love is in the Air (club mix)
john paul young - Love Is In The Air (Remix 12'')
"club mix" låter inte rätt, det är mer en rap-version skulle jag vilja säga.
August 20, 2001
kappy wrote: [quote=Metz]
She´s A Pro - Rigo (featuring Amir Chamdin)
Från singeln She´s A Pro, år 2005, kommande album vår 2006.
Måste ha denna, har letat hur mycket som helst! Någon som vet vart jag kan få tag på den?
http://www.musicshop.se/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10951&pageId=productDisplay&viewId=856191
August 4, 2005
Snorch wrote: [quote=boman][quote=Snorch]Vad heter låten i Wolksvagen Golf reklamen?
undrar jag också...
Ingen som vet? 🙄
John Paul Young - Love Is In The Air
Men saken är ju den att om man lyssnar noga på reklamen så hör man att det är dom äldre som lyssnar på den. Sedan kommer dom yngre och lyssnar på nån hiphop. Sedan går dom låtarna ihop till en. Så det gäller väl bara att hitta den
June 5, 2004
martinffs wrote: [quote=Snorch][quote=boman][quote=Snorch]Vad heter låten i Wolksvagen Golf reklamen?
undrar jag också...
Ingen som vet? 🙄
John Paul Young - Love Is In The Air
Men saken är ju den att om man lyssnar noga på reklamen så hör man att det är dom äldre som lyssnar på den. Sedan kommer dom yngre och lyssnar på nån hiphop. Sedan går dom låtarna ihop till en. Så det gäller väl bara att hitta den
Nej dom går inte ihop till en, den låten som spelas i den nyare bilen är ju en rap-variant på den i den gamla bilen.
August 13, 2004
Nån som vet vad låten/mix whatever i detta klippet heter?
February 21, 2004
Sortima wrote: Letar efter en låt av Skazi, tror att det är den han inledde spelninge på arvika med. Han nämner iaf Skazi i refrängerna och det är mycket elgitarr med i den. Riktigt grym men jag kan bara inte hitta den
Undrar fortfarande vad denna kan heta. Den är sååå grym 😀
November 23, 2001
Här kommer en klurig. Jag söker en nyare låt som går på MTV med jämna mellanrum, det är hiphop (amerikansk), beatsen är väldigt enkla, endast små pling-pling-plong (eller blip-blip-blop). Någon som vet vad jag menar. Videon är i något mörkt rum, en svart bil, några hiphoppare som vandrar runt där. 😀
January 21, 2004
skulle behöva hjälp av någon kunnig människa inom Skatepunk. det är så att jag hörde en skitbra låt med Goldfinger idag, men hann aldrig kolla vad den hette.
Den börjar med de här typiska små korta gitarr-grejerna (wacka-wacka), och sen kommer det en massa sköna trumpeter in och höjer stämningen. Senare i låten byter stilen till reggae. jävligt skön låt, skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig 🙂
August 13, 2004
jarlen wrote: Här kommer en klurig. Jag söker en nyare låt som går på MTV med jämna mellanrum, det är hiphop (amerikansk), beatsen är väldigt enkla, endast små pling-pling-plong (eller blip-blip-blop). Någon som vet vad jag menar. Videon är i något mörkt rum, en svart bil, några hiphoppare som vandrar runt där. 😀
Är det den med Busta Rhymes? Vet inget låtnamn dock.
June 6, 2005
Fia.B wrote: skulle behöva hjälp av någon kunnig människa inom Skatepunk. det är så att jag hörde en skitbra låt med Goldfinger idag, men hann aldrig kolla vad den hette.
Den börjar med de här typiska små korta gitarr-grejerna (wacka-wacka), och sen kommer det en massa sköna trumpeter in och höjer stämningen. Senare i låten byter stilen till reggae. jävligt skön låt, skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig 🙂
Goldfinger?
January 21, 2004
kappy wrote: [quote=Fia.B]skulle behöva hjälp av någon kunnig människa inom Skatepunk. det är så att jag hörde en skitbra låt med Goldfinger idag, men hann aldrig kolla vad den hette.
Goldfinger?
jao.. gruppen heter Goldfinger 🙂 eller menade du nåt annat?
June 5, 2004
Fia.B wrote: [quote=kappy][quote=Fia.B]skulle behöva hjälp av någon kunnig människa inom Skatepunk. det är så att jag hörde en skitbra låt med Goldfinger idag, men hann aldrig kolla vad den hette.
Goldfinger?
jao.. gruppen heter Goldfinger 🙂 eller menade du nåt annat?
Skulle tro att det är Superman du menar (med Goldfinger off course)
1 Guest(s)