October 16, 2002
tre's nya reklam när killen går genom ett kontor och lyssna på "musik"..sen ställer han sig i en hiss och där står en annan gubbe... vilken låt ere som liras?
"i wanna be your lover" är en refräng mer vet ja inte 🙂
sen en ny låt som går på mtv o ztv ibland, bandet heter the knife och det är massa fula gubbar i videon, nån som vet vad låten heter? 🙂
tack på förhand
August 20, 2001
Spannen wrote: FÖr lääänge sen hade jag en rapplåt, typ nån som skojar med rapparen petter...
texten typ räknar upp massa saker tex: "glider in glider ut slår omkull vaskar guld" o.s.v... nån som vet vad den heter?
Är inte det från radioprogrammet Rally?
Edit: Tror det är Rally - Mikrofonkåt
June 28, 2001
Nord wrote: Någon som vet vad låten heter, eller om det finns en video också. Texten går:
IT'S PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME etc. etc.
är inte den skriven just till den sketchen med den dansande bananen ? [Image Can Not Be Found]
Jag vill veta vad denna låten heter som snubben spelar i början av videon.'
inte ofta ni får ett ljudklipp o lysna på va ?
July 4, 2003
Mind wrote: [quote=Nord]Någon som vet vad låten heter, eller om det finns en video också. Texten går:
IT'S PEANUT BUTTER JELLY TIME! PEANUT BUTTER JELLY TIME etc. etc.
är inte den skriven just till den sketchen med den dansande bananen ? [Image Can Not Be Found]
Jag vill veta vad denna låten heter som snubben spelar i början av videon.'
inte ofta ni får ett ljudklipp o lysna på va ?
Hittade den 😉 Det kan tänkas att den är, för Brian har banandräkt på sig när han gör den i Family Guy.
Den låten du letar efter vet jag dock inget om. Måste ju vara något han kommit på själv. Heter den inte bara "The Bittorrent Song" ?
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
January 16, 2005
Någom som vet vad låten heter? http://www.abum.com/show/11471.....alking.wmv
1 Guest(s)