October 3, 2004
http://home.no/kolanen/ljud.wav
Kan inte komma på vad den heter
August 20, 2001
T0FFE wrote: Söker efter en film som jag bara kommer ihåg en replik ifrån och den repliken vet jag inte om jag kommer ihåg rätt 😛
"You're good kid you really are but as long as I'm around you're always only going to be second best"
The Cincinnati Kid
October 23, 2004
T0FFE wrote: Söker efter en film som jag bara kommer ihåg en replik ifrån och den repliken vet jag inte om jag kommer ihåg rätt 😛
"You're good kid you really are but as long as I'm around you're always only going to be second best"
Det där känner jag igen från The Rock.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
January 20, 2002
En låt som är med i filmen Get rich or die trying.
Den spelas då han står med sin 9mm pistol mot spegeln och dem sjunger typ: "My 9mm boom boom" eller nått i den stilen.
Någon som vet vilken låt det är på filmsoundtracket?
Kände inte igen någon av de låtarna som fanns med iallafall.
June 6, 2005
Cezar wrote: En låt som är med i filmen Get rich or die trying.
Den spelas då han står med sin 9mm pistol mot spegeln och dem sjunger typ: "My 9mm boom boom" eller nått i den stilen.
undrar jag med:)
+
Comviq Kompis låten. (om någon luskat ut vad den heter).
och Friends-reklamens låt. Den när mobbarna följer med hem. (typ kent eller någon som gjort den).
June 5, 2004
Cezar wrote: En låt som är med i filmen Get rich or die trying.
Royce Da 5'9 - Boom ?
Har inte sett filmen men en chansning är ju aldrig fel.
March 3, 2004
Collateral wrote: Vad heter gruppen till låten "Rock you".
Tror det var på Kanal5 en gång i tiden så hade dom ett sådant program som gjorde popkändisar.
Detta blev deras resultat låt, någon som kommer ihåg namnet på gruppen?
Menar du "hårdrocks-idol"? 😀
I så fall tror jag de döptes till Tribal Inc..
October 30, 2005
säkert redan någon som har frågat men jag är en lat person och ställer en ny fråga.
I filmen där Kinc Crotale och incido sätter 50K med Intel så spelas en mycket trevlig låt som jag vill veta vilket band som har gjort och även titel på låt och skivan den finns med på om någon vet.
Tack på förhand
1 Guest(s)