August 4, 2005
February 15, 2003
Delph1 wrote: [quote=cHeNg_Ho]Vad heter låten i ZTV-"reklamen"?
"I wish I was a punkrocker" eller nått sjunger dom?"It's All About Music -ztv"-reklmen.
Inte sett denna men jag skulle gissa: I Wish I Was a Punk Rocker (With Flowers in My Hair) med Sandi Thom
//Andreas
Tackar, tackar! 🙂
January 21, 2002
Vad heter:
1. Låten i 3reklamen för the matador ? (reklamen 3 gör för Filmen the matador)..
2.Låten i skruva den som beckham när dom spelar trumpet typ :).
3. Låten i skruva den som beckham som e techno som går något i stil med "digadigadigadigadiiiii" osv. :p
4.låten som går något i stil med 3 tjejer som lite körsjunger och så går typ texten något med "Mr.simons"..
EDIT: en 4:de låt.
January 20, 2003
Nu får ni nåt att bita i:
Vad heter låten/slingan som ofta körs i 80-talsfilmer samt ibland i Simpsons när Duffman är med som går typ "OOOhhhhh yeeeeaah!" och så kommer massa cheesy 80-talstrummor efteråt? Lite svårt att förklara men nån kanske vet vad jag menar? Det brukade spelas upp när man skulle framställa nåt "coolt" på 80-talet typ. :-k
April 14, 2002
pompougnac wrote: Nu får ni nåt att bita i:
Vad heter låten/slingan som ofta körs i 80-talsfilmer samt ibland i Simpsons när Duffman är med som går typ "OOOhhhhh yeeeeaah!" och så kommer massa cheesy 80-talstrummor efteråt? Lite svårt att förklara men nån kanske vet vad jag menar? Det brukade spelas upp när man skulle framställa nåt "coolt" på 80-talet typ. :-k
Äntligen någon som tar tag i detta 😀 Vet precis vilken låt du menar och jag vet att jag har den, kan bara inte komma på vad fanskapet heter 😡
July 13, 2002
Cezar wrote: Någon som vet vad raplåten heter som spelas i varje avsnitt i Ett herrans liv?
Någon som också vet vad introlåten heter?
"I wish I was a little bit taller.........".
Skee-Lo - I Wish
inte hört vikken låt d spelar men bara på texten skulle jag gissa på den...
här är hela texten http://www.lyricsdepot.com/ske.....-wish.html
Och nu har jag en fråga...
Söker efter en låt som verkar vara något techno-remix på en regge låt.. enda jag vet är att de säger något som "Tarantula..." (som spindeln) och sen någon mening efteråt och sen är det dunka dunka för hela slanten
3 Guest(s)