July 14, 2003
nivaman wrote: @desdecado
återigen... det är skillnad på NH och den "riktiga" världen...
Va? Vart är jag nu? Twiligth zone?
nivaman wrote:
dubbelmoral??? jag???
jag tycker inte synd om nån...
Det sista stycket var inte menat åt dig utan åt den ursprungliga topicen, nämligen tidningarnas dubbelmoral.
nivaman wrote:
jag vill bara INTE läsa om sånt på NH... tycker inte att det hör hemma på en NordiskHardware-sajt...
jag vill INTE heller diskutera hur pungsvett luktar... men det är en annan diskussion...
Här på allmänt så diskuterar man allt som _inte_ har med hårdvara att göra...mer eller mindre. Sen är det frivilligt att sluta läsa eller skippa trådar. Vad har hänt med folk??
February 4, 2003
Tackar för att jag nu fått veta vem det är. Tyckte det var synd när man inte visste. Om man INTE säger vem det är, som media gör så bör man inte kalla personen REDERIET-stjärna. Detta eftersom oskyldiga kan misstänkas. Isåfall kallar man det "Såpakändis" eller nått.
nivaman wrote: lås snälla...
Fem minuter efter att du skrivit att sådan här trådar inte bör finnas på NH så skriver du ett nytt inlägg. Konstigt- ja.
Detta visar att du sitter och hårdbekvakar tråden. Speciellt eftersom INGEN annan skrev något mellan dina två inlägg.
Detta visar på minst ett symtom. Du hänger på FORUMET hela tiden.
Eller så tycker du det är roligt och gnälla.
Om du inte tycker saker PASSA så låt det vara. Speciellt eftersom du vet att moderatorerna VET om tråden och INTE valde att göra något åt det.
2 Guest(s)