June 23, 2002
ilg@dd wrote: Men det är jag eftersom jag väldigt sällan dricker öht..
Hade det inte varit för att det var en gåva från en nöjd kund hade det knappast hänt.
F.ö så har det ingen större betydelse vad några tomtar på NH anser, de flesta här ligger nog rejält efter vad det gäller att ha druckit, både vad det gäller mängd och antal sorter.
Ja, men Sofiero(billiga tonårsfylleölen, uuuäh fick mig att tänka på den silvriga Millenium också) blir inte godare för det.
macrus wrote: Ja, men Sofiero(billiga tonårsfylleölen, uuuäh fick mig att tänka på den silvriga Millenium också) blir inte godare för det.
Sofiero var inte alls så dumt vid inmundigandet.
Knappast något jag skulle handla själv om jag prompt skulle ha något, brukar mestadels bli Carlsberg Hof på flaska vid dessa ovanliga tillfällen. En annan "favorit" om man ska uttrycka det så är ljus Staropramen.
Tonårsfylleöl var för mej Chess, Michelob och Slitz, vilket jag inte tror tillverkas längre.
Smak och attityd vad det gäller drickat är nog ganska olika om du kikar på personens ålder och erfarenheter, jag skulle knappast idiotförklara någon bara för att denne t.ex dricker Guiness vilket jag personligen tycker smakar vedervärdigt. Däremot tar jag inget för att idiotförklara korkade människor grundat på deras beteende och attityd.
Jag undanber mej bestämt tomtar som tipsar mej om vad jag skall tycka om och inte. Var och en dricker det den själv anser sej vara gott.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)