December 28, 2004
Sitter här och försöker skrapa ihop dom bästa låtarna jag har för att göra en FEST/PARTY CD som man kan ta med sig lite här och var och dunka med men jag vill ha några nya låtar som är riktigt riktigt bra så om alla säger sin favorit så kan det inte bli dåligt.
Jag behöver tips ifrån er för att göra denna CD komplett så om varje person får säga EN låt som dom tycker skulle passa in på denna CD så väljer jag ut 19 låtar till av alla era förslag.
Vi utgår ifrån ca 20 låtar med tanke på att det knappt får plats mer (om ens 20).
Track | Artist/Låt | Tipsad av
-----------------------------------------
#1 | Chemistry - Heartbeats | Collateral
#2 | Tune Up - Ravers fantasy | DasDjungelmeister
#3 | Clubraiders - Move Your Hands Up | Blaxxor
#4 | Interphace - Dr Feelgood 2003 | snyde
#5 | Bubbles - Bidibodi Bidibu | wastingmyhate
#6 | Darude - Music | Gueno
#7 | 1200 Mics - Rock Into The Future |
#8 | Paul Oakenfold - Ready Steady Go |
#9 | Age Pee - When The Rain Begins To Fall (Axel Konrad Remix) |
#10 | Spacedawgh - Need My Love
#11 | September - Satellites |
#12 | Rock Ryders - Dont you Know |
#13 | Flutlicht - The Fall |
#14 | Interphace Vs. Bushman - No One Else |
#15 | Bulldozzer - Face The Base (Pulsedriver Remix) |
April 30, 2005
April 30, 2005
January 5, 2002
Det är fan svårt att skriva nåt som inte är eller har varit så populärt att det är sönderspelat, för jag antar att du redan känner till alla klassiska "must haves" och vill ha nåt nytt. Har rätt ont om ny, bra musik för tillfället, men tills dess att jag hittat nån värdig "tävlingsdeltagare" så får du ta en gammal goding:
Interphase - Dr Feelgood
Och så givetvis den mest klassiska av dem alla i min bok, icke att förglömma: Blümchen!
"Doch deine blauen Augen machen mir so sentimental, wenn du mich so anschaust wird mir alles andere egal, total egaaal!" 😀
Gonatt, gott folk 😉
February 4, 2003
macrus wrote: Tiesto - Walking on clouds
Tiesto - Lethal Industry
Tiesto - Adagio for strings
Ferry Corsten - Kyoto
The man got taste! :hb: :worship:
[Edit] Om jag måste välja en låt så blir det nog: Tiesto - Walking on clouds, den är för jäkla skön, käns som om man flyger när jag hör den.
3 Guest(s)