February 16, 2004
Här får ni nu skriva vad ni fick i julklapp men tänk på att vi är på detta forum datorer och andra teknik saker skrivs, dina begagnade kalsonger som du fick av mormor skrivs inte här.
Admin rensar onödiga inlägg så vi kan hålla det fint.
Seriösa svar tidigaste efter Kalle Anka på julafton ingen får klappar före det.
Edit: Bilder på era tjejer som har på sig sina nya julklappar får postas.
April 18, 2003
Men om nu ingen får skriva vad dom fått innan Kalle Anka visats på tv så undrar man ju varför du startar tråden nu?
Själv får jag nog en fin uppgradering på hembioanläggningen av mej själv, inte hundra klart vad än, funderar för fullt men det lutar åt projje och duk.
May 10, 2002
Jekyll 3000 wrote: Men om nu ingen får skriva vad dom fått innan Kalle Anka visats på tv så undrar man ju varför du startar tråden nu?
exakt, jävligt dumt! jag tycker pojo får skylla sig själv alt. att tråden låses så får nån annan göra en riktig tråd när väl julafton varit
January 14, 2002
abishai wrote: [quote=Jekyll 3000]Men om nu ingen får skriva vad dom fått innan Kalle Anka visats på tv så undrar man ju varför du startar tråden nu?
exakt, jävligt dumt! jag tycker pojo får skylla sig själv alt. att tråden låses så får nån annan göra en riktig tråd när väl julafton varit
agree.. tråden skulle hamna på sida 3 om ingen fick skriva i den innan kalle anka
June 23, 2002
..eller låt den vara låst. Håller med dom andra. Varför skapa en tråd nu om man inte får svara i den förrens julafton efter Kalle Anka.
Jag vet att jag kommer få pengar.. sen kommer jag få nån/några fler saker.
Gillar pengar då kan jag välja själv sen vad jag vill köpa. 🙂
1 Guest(s)