May 1, 2005
Arny wrote: [quote=Black_light][quote=Arny]Du är den yngste jag sett på forumet. På alla plan :p
Hur menar du när du säger "på alla plan"? att ja e som en femåring i huvet eller?
Både fysiskt och mentalt. Kanske mer som en sexåring. Tror du har börjat skolan iaf.
Så du säger att ja e liten o svag? o korkad? Ska ja bevisa motsatsen med hjälp av dig eller!? :bash:
November 5, 2001
Black_light wrote: Så du säger att ja e liten o svag? o korkad? Ska ja bevisa motsatsen med hjälp av dig eller!? :bash:
Du är säkerligen mindre än Obelix. Svagare än Gueno (starkt att åka BMW) och mer korkad än Skiroy. Allting är relativt. Men var kommer jag in i det hela?
May 1, 2005
Arny wrote: [quote=Black_light]Så du säger att ja e liten o svag? o korkad? Ska ja bevisa motsatsen med hjälp av dig eller!? :bash:
Du är säkerligen mindre än Obelix. Svagare än Gueno (starkt att åka BMW) och mer korkad än Skiroy. Allting är relativt. Men var kommer jag in i det hela?
Jo, jag kände på mig att du dissade mig pyttelite grann, och då vill jag slå dig med nått trubbigt, det är så du kommer in 👿
ZIre wrote: heh B) varför vilja bevisa att man är yngst?
De sa ja´g alldrig att jag ville, ville bara veta vem som är yngst på NH.
FonzzziE wrote: vi hade ju en innan som ble bannlyst ;D fan hette han nu..
OCZ kanske..?
Han är väl 13?
Men ändock en ganska erfaren klocknisse.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
abishai wrote: [quote=optimuz]Jag är född 86 men känner mig lika klok och vuxen i huvudet som Mr. ilgadd 🙂
Men hans skor är inte direkt svåra att fylla
Storlek 47 FYI..
🙄
Black_light wrote: [quote=Ctrl]Gissar på att medelålder faktiskt är en bit högre än 22. Finns juh en del här inne
som drar upp den ganska kopiöst. 😀
Vilka syftar du på då?
Antar att jag är en av dom..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)