abishai wrote: [quote=ilg@dd][quote=abishai][quote=optimuz]Jag är född 86 men känner mig lika klok och vuxen i huvudet som Mr. ilgadd 🙂
Men hans skor är inte direkt svåra att fylla
Storlek 47 FYI..
I huvudet? :up:
I mina hemtrakter är det brukligt att ha fötterna i skorna..
Hur du gör är upp till dej..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
optimuz wrote: Jag är född 86 men känner mig lika klok och vuxen i huvudet som Mr. ilgadd 🙂
OCZ va tung som fan, digga hans sköna inlägg, man garva skiten ur sig varenda gång
Medelåldern är svår, men om man säger mest antal personer i en viss ålder istället skulle ja tippa på 17-22
ocz är ju helt jävla flängd i skallen...
Förstår inte att man inte kan respektera några som helst regler, det övergår mitt förstånd.
Nu säger jag inte att jag inte har brutit mot nån regel, men sen när han försöker stalka mig på msn och liknande...
Fyfan. Och det enda han skryter om är att han slår ner 20-åringar, hela tiden...
Justja, han sätter ju på 17-åringar också...:roll:
January 11, 2002
Hehe.. så jävla tufft vad tiden går... när jag läste ditt inlägg så ser man -90... tänker "oh jävlar vilken liten skitunge!". Sen kommer man på att du är 15 liksom... då är du snart på gymnasiet ju, var ju alldeles nyss jag slutade känns det som, o på gymnasiet märks inte så stor skillnad mellan 1or o 3or 🙂 Så skumt..!
-84 här, man börjar ju fan bli gammal!!
Alltså det är så konstigt.. massa folk som man sett som småbarn hela sitt liv börjar ju ta studenten o grejer.
July 1, 2005
November 29, 2003
Mean Machine wrote:
ocz är ju helt j**la flängd i skallen...
Fyfan. Och det enda han skryter om är att han slår ner 20-åringar, hela tiden...
:)R
Han var iallafall en skön lirare, det lilla jag såg av honom här på forumet.
Black_light jag tänkte faktiskt fråga dig igår om du var/är typ 12-13år. ^^
February 12, 2003
whak wrote: [quote=Mean Machine] ocz är ju helt j**la flängd i skallen...
Ja, jo, man har säkert en annan syn på honom om man inte har honom skrytandes överallt...:roll:
December 29, 2004
Nyss fyllda 19 här. Har pricsis tagigt studenten. Ska njuta lite av livet fram tills januari 2006 då FM kallar i 15 månader. Får se om jag fortsätter med lite utlandstjänst och/eller you/rof. Annars så blir det väll universitetet i Umeå eller sjöfartshögskolan i Gbg.
Jag trode väll att medeln på forumet kanske var 17-18 år eller något sådant.
Black_light är inte yngst :bgrin: finns folk på forumet som är betydligt mognare och till och med lite yngre.
May 1, 2005
whak wrote: [quote=Mean Machine] ocz är ju helt j**la flängd i skallen...
Black_light jag tänkte faktiskt fråga dig igår om du var/är typ 12-13år. ^^
:gunsfire: :bash: :banghead: :burn: , hahahahahaha :p
dåren wrote: Nyss fyllda 19 här. Har pricsis tagigt studenten. Ska njuta lite av livet fram tills januari 2006 då FM kallar i 15 månader. Får se om jag fortsätter med lite utlandstjänst och/eller you/rof. Annars så blir det väll universitetet i Umeå eller sjöfartshögskolan i Gbg.
Jag trode väll att medeln på forumet kanske var 17-18 år eller något sådant.
Black_light är inte yngst :bgrin: finns folk på forumet som är betydligt mognare och till och med lite yngre.
Nähä! ÄR inte jag mest mogen här på forumet eller? :bgrin:
Sardaukar wrote: [quote=Izomatic]Bara jag som tycker det är sjukt att nån som är född på 90-talet är 15? Känns som det va igår=)
Jepp...känns lite konstigt faktiskt.
OnT: Nu när inte ocz är här så kanske du är yngst.
Var inte du också bannlyst ett tag? 😕
Menar du mig? Eller menar du Izomatic?
February 12, 2003
Black_light wrote: [quote=snyde]Var det inte OCZ som bara hade ett öga?
Tror inte att sanningshalten var så stor i just det där.
Inte?
Han har tillochmed en hund som saknar ett öga, och det är samma öga som han själv saknar. 🙄
Keffing som sa det, btw, aldrig sett hunden själv.
Däremot har jag sett hans äckliga jävla porslinsöga på bild...
November 5, 2001
dåren wrote: Nyss fyllda 19 här. Har pricsis tagigt studenten. Ska njuta lite av livet fram tills januari 2006 då FM kallar i 15 månader. Får se om jag fortsätter med lite utlandstjänst och/eller you/rof. Annars så blir det väll universitetet i Umeå eller sjöfartshögskolan i Gbg.
Hmm, på nått sätt känner jag igen mig i det där...
Om du ska läsa i Göteborg tycker jag du ska ställa dig i kö hos SGS om du inte redan gjort det. Hade själv lite svårt att få tag i lägenhet eftersom jag bara stått i kö ett halvår.
2 Guest(s)