July 14, 2004
Jag är från årsmodellen 1990.
Sen att folk ibland kan peka på min ålder i sina argument är bara en underhållande del, med tanke på att mognaden på 15:åringar varierar enormt. Titta bara på black_light ... och sen på mig...
No offense.
Notera : Att man inte har samma åsikter som mängden tyder inte på omognad, även om åsikterna utvecklas allteftersom åldern, så kan dom likväl låta bli att göra det.
May 1, 2005
Stål-Elin wrote: Hej!
Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂
Tänkte skriva eftersom jag verkar var yngst här!
JIPPI! jag leder! 😀
Hur gammal är du? Och är du verkligen tjej, eller bara en konstig kille? Varför skriver du första inlägget i en sån här konstig tråd egentligen? Skulle skrivit den om NHs webshop istället, och frågat om du kunde joinat Skiroyismen :p
October 25, 2003
Kizo wrote: Hallå, har alla glömt MiniBlue?
November 5, 2001
Tindy wrote: [quote=Kizo]Hallå, har alla glömt MiniBlue?
Just ja 😀
https://www.nordichardware.se/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=15153
Finns väl en mini-kotten också? Var ganska länge sen iofs.
September 12, 2001
Stål-Elin wrote: Hej!
Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂
JIPPI! jag leder! 😀
Intressant nog så har du samma ip som en annan inläggskribent i denna tråd några rader nerför ditt inlägg.
*me ska gräva vidare*
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=Stål-Elin]Hej!
JIPPI! jag leder! 😀
Intressant nog så har du samma ip som en annan inläggskribent i denna tråd några rader nerför ditt inlägg.
*me ska gräva vidare*
Kanske för att de bor i samma hus/lägenhet? Eller det var kanske långsökt?
3 Guest(s)