November 27, 2003
Lodisen wrote: En tolvårig tjej som gillar datorer.
I see...
I see you have no friends
I see you have alot of fat
I see you have glasses
I see you're not twelve years old
I see you eat crisps
I see alot of things
I see you don't know a shit about computers
I see you don't know what a Pixelshader is. 😉Med andra ord, en fet, utstött, finnig, glasögonanvändande tjej. Eller så är det Skiroy som är i farten.
Låtar mer åt Skiroy.
Fördomarna haglar ser jag. Inte så smart att skriva kanske när man har en varning eller?
//Andreas
July 8, 2005
Lodisen wrote: [quote=Stål-Elin][quote=Black_light][quote=Stål-Elin]Hej!
Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂
Tänkte skriva eftersom jag verkar var yngst här!
JIPPI! jag leder! 😀
Hur gammal är du? Och är du verkligen tjej, eller bara en konstig kille? Varför skriver du första inlägget i en sån här konstig tråd egentligen? Skulle skrivit den om NHs webshop istället, och frågat om du kunde joinat Skiroyismen :p
varför skulle jag inte vara em tjej? varför tycker alla att jag är konstig bara för att jag är intreserad av data? jag kanske ville skriva i den här tråden och vad är skiroyismen?
och just det, glömde skriva det förra gången jag är 12
Alla ni som tycker att jag är konstig bara för att jag är tjej och gillar datorer behöver inte bry er så mycket!
En tolvårig tjej som gillar datorer.
I see...
I see you have glasses
I see you eat crisps
I see alot of things
I see you don't know what a Pixelshader is. 😉
Med andra ord, en fet, utstött, finnig, glasögonanvändande tjej. Eller så är det Skiroy som är i farten.
Låtar mer åt Skiroy.
jag har många vänner men inga med samma intrese.
jag är INTE tjock. Jag spelar fotboll och går på dans.
ja jag har glasögon. Men det är för att jag är långsynt och inte för att jag gillar datorer.
jag är faktiskt inte 12 år jag är 11. jag blir 12 den 25 juli.
vet inte vad crisps betyder.
jag ser också mycket men inte varför alla tror att jag är fake.
jag vet ganska mycket om datorer men inte lika mycket som ni andra här inne.
nej jag vet inte vad en pixelshader är
jag har finnar också och det är det fler i min klass som har också. börjar bli ganska vanligt bland mina kompisar
RobinR: du är ett år äldre än mig och kille så dig kommer alla tro på :arg:
November 16, 2003
Stål-Elin wrote: [quote=Lodisen][quote=Stål-Elin][quote=Black_light][quote=Stål-Elin]Hej!
Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂
Tänkte skriva eftersom jag verkar var yngst här!
JIPPI! jag leder! 😀
Hur gammal är du? Och är du verkligen tjej, eller bara en konstig kille? Varför skriver du första inlägget i en sån här konstig tråd egentligen? Skulle skrivit den om NHs webshop istället, och frågat om du kunde joinat Skiroyismen :p
varför skulle jag inte vara em tjej? varför tycker alla att jag är konstig bara för att jag är intreserad av data? jag kanske ville skriva i den här tråden och vad är skiroyismen?
och just det, glömde skriva det förra gången jag är 12
Alla ni som tycker att jag är konstig bara för att jag är tjej och gillar datorer behöver inte bry er så mycket!
En tolvårig tjej som gillar datorer.
I see...
I see you have glasses
I see you eat crisps
I see alot of things
I see you don't know what a Pixelshader is. 😉
Med andra ord, en fet, utstött, finnig, glasögonanvändande tjej. Eller så är det Skiroy som är i farten.
Låtar mer åt Skiroy.
jag har många vänner men inga med samma intrese.
jag är INTE tjock. Jag spelar fotboll och går på dans.
ja jag har glasögon. Men det är för att jag är långsynt och inte för att jag gillar datorer.
jag är faktiskt inte 12 år jag är 11. jag blir 12 den 25 juli.
vet inte vad crisps betyder.
jag ser också mycket men inte varför alla tror att jag är fake.
jag vet ganska mycket om datorer men inte lika mycket som ni andra här inne.
nej jag vet inte vad en pixelshader är
jag har finnar också och det är det fler i min klass som har också. börjar bli ganska vanligt bland mina kompisar
RobinR: du är ett år äldre än mig och kille så dig kommer alla tro på :arg:
Tror ej alla tror på mig för att jag är kille.
Kanske för att JAG vet att jag pratar sanning
July 8, 2005
JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.
jag trodde att jag skulle kunna lära mig mer på det här forumet men alla är så taskiga. jag tänkte att om jag berätade att jag är 12 (snart 🙄 ) så skulle inte alla tycka att jag skriver dumma frågor.
ja ja, ni får tro vad ni vill. jag kommer fortsätta vara här inne och kommer skriva när jag har nån fråga eller nåt.
Black_light wrote: Skiroy! Hur går de med den där IP grejen? De va väl så att stål-elin och en annan hade samma IP eller nått sånt va? Har du kommit fram till en lösning på mysteriet?
IP-nummret kan ju vara lite vilseledande, eftersom det kan sitta flera på samma..
På mitt IP ut mot nätet skulle det kunna vara 4 olika användare/datorer inne på NH samtidigt..
Fast det är det aldrig..Dom andra är inte intresserade av klockning och hårdvara..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Stål-Elin wrote: JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.
jag trodde att jag skulle kunna lära mig mer på det här forumet men alla är så taskiga. jag tänkte att om jag berätade att jag är 12 (snart 🙄 ) så skulle inte alla tycka att jag skriver dumma frågor.
ja ja, ni får tro vad ni vill. jag kommer fortsätta vara här inne och kommer skriva när jag har nån fråga eller nåt.
Spelar ingen roll. Att Lodisen inte har mer vett än sådär är bara att ignorera. Rötägg finns det på alla forum så det vore väldigt tråkigt om du låter hans korkade inlägg gå ut över oss andra som faktiskt kan föra en normal diskussion.
Lite tråkigt att det ska börja så här dock, men det blir gärna så när en kvinna letar sig in bland de hormonstinna pojkarna oavsett om det är ett datorforum, ett motorcykelgäng eller på schack-klubben 😉
//Andreas
May 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.
Spelar ingen roll. Att Lodisen inte har mer vett än sådär är bara att ignorera. Rötägg finns det på alla forum så det vore väldigt tråkigt om du låter hans korkade inlägg gå ut över oss andra som faktiskt kan föra en normal diskussion.
Lite tråkigt att det ska börja så här dock, men det blir gärna så när en kvinna letar sig in bland de hormonstinna pojkarna oavsett om det är ett datorforum, ett motorcykelgäng eller på schack-klubben 😉
//Andreas
Ok då tar vi det lugnt nu, hon är bara 12år för bövelen!
Det är som om ilg@dd skulle stöta på Kattis Ahlström eller nåt
abishai wrote: [quote=Delph1][quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.
//Andreas
???
Hon är väl nästan jämngammal med mej?? eller??
Jäkligt fin och ser allmänt hemtrevlig ut den damen..
Finge jag chansen att charma henne skulle jag inte backa..
Dessvärre har jag aldrig sett till henne i trakterna..
*Edit*
Japp, 1 år yngre bara..
http://susning.nu/Kattis_Ahlstr%f6m
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.
//Andreas
???
Hon är väl nästan jämngammal med mej?? eller??
Jäkligt fin och ser allmänt hemtrevlig ut den damen..
Finge jag chansen att charma henne skulle jag inte backa..
Dessvärre har jag aldrig sett till henne i trakterna..
*Edit*
Japp, 1 år yngre bara..
http://susning.nu/Kattis_Ahlstr%f6m
Det var ett skämt... du är gammal.
Fast hon är fan en milf
:bgrin:
4 Guest(s)