Den yngsta på NH?|Page 5|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Den yngsta på NH?
RobinR
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 738
sp_UserOfflineSmall Offline
918250
July 9, 2005 - 6:02 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är född den 29 Juli 1992 ^^

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
918273
July 9, 2005 - 8:17 am
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: En tolvårig tjej som gillar datorer.

I see...
I see you have no friends
I see you have alot of fat
I see you have glasses
I see you're not twelve years old
I see you eat crisps
I see alot of things
I see you don't know a shit about computers
I see you don't know what a Pixelshader is. 😉

Med andra ord, en fet, utstött, finnig, glasögonanvändande tjej. Eller så är det Skiroy som är i farten.

Låtar mer åt Skiroy.

Fördomarna haglar ser jag. Inte så smart att skriva kanske när man har en varning eller?

//Andreas

Stål-Elin
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 12
918283
July 9, 2005 - 8:39 am
sp_Permalink sp_Print

Lodisen wrote: [quote=Stål-Elin][quote=Black_light][quote=Stål-Elin]Hej!

Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂

Tänkte skriva eftersom jag verkar var yngst här!
JIPPI! jag leder! 😀

Hur gammal är du? Och är du verkligen tjej, eller bara en konstig kille? wink Varför skriver du första inlägget i en sån här konstig tråd egentligen? Skulle skrivit den om NHs webshop istället, och frågat om du kunde joinat Skiroyismen :p

varför skulle jag inte vara em tjej? varför tycker alla att jag är konstig bara för att jag är intreserad av data? jag kanske ville skriva i den här tråden och vad är skiroyismen?
och just det, glömde skriva det förra gången embarassed jag är 12

Alla ni som tycker att jag är konstig bara för att jag är tjej och gillar datorer behöver inte bry er så mycket!

En tolvårig tjej som gillar datorer.

I see...
I see you have glasses
I see you eat crisps
I see alot of things

Med andra ord, en fet, utstött, finnig, glasögonanvändande tjej. Eller så är det Skiroy som är i farten.

Låtar mer åt Skiroy.

jag har många vänner men inga med samma intrese.
jag är INTE tjock. Jag spelar fotboll och går på dans.
ja jag har glasögon. Men det är för att jag är långsynt och inte för att jag gillar datorer.
jag är faktiskt inte 12 år jag är 11. jag blir 12 den 25 juli.
vet inte vad crisps betyder.
jag ser också mycket men inte varför alla tror att jag är fake.
jag vet ganska mycket om datorer men inte lika mycket som ni andra här inne.
nej jag vet inte vad en pixelshader är
jag har finnar också och det är det fler i min klass som har också. börjar bli ganska vanligt bland mina kompisar

RobinR: du är ett år äldre än mig och kille så dig kommer alla tro på :arg:

RobinR
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 738
918287
July 9, 2005 - 8:45 am
sp_Permalink sp_Print

Stål-Elin wrote: [quote=Lodisen][quote=Stål-Elin][quote=Black_light][quote=Stål-Elin]Hej!

Brukar vara här ibland och tycker att det är kul med datorer men kann inte något om "clocka" 🙂

Tänkte skriva eftersom jag verkar var yngst här!
JIPPI! jag leder! 😀

Hur gammal är du? Och är du verkligen tjej, eller bara en konstig kille? wink Varför skriver du första inlägget i en sån här konstig tråd egentligen? Skulle skrivit den om NHs webshop istället, och frågat om du kunde joinat Skiroyismen :p

varför skulle jag inte vara em tjej? varför tycker alla att jag är konstig bara för att jag är intreserad av data? jag kanske ville skriva i den här tråden och vad är skiroyismen?
och just det, glömde skriva det förra gången embarassed jag är 12

Alla ni som tycker att jag är konstig bara för att jag är tjej och gillar datorer behöver inte bry er så mycket!

En tolvårig tjej som gillar datorer.

I see...
I see you have glasses
I see you eat crisps
I see alot of things

Låtar mer åt Skiroy.

jag har många vänner men inga med samma intrese.
jag är INTE tjock. Jag spelar fotboll och går på dans.
ja jag har glasögon. Men det är för att jag är långsynt och inte för att jag gillar datorer.
jag är faktiskt inte 12 år jag är 11. jag blir 12 den 25 juli.
vet inte vad crisps betyder.
jag ser också mycket men inte varför alla tror att jag är fake.
jag vet ganska mycket om datorer men inte lika mycket som ni andra här inne.
nej jag vet inte vad en pixelshader är
jag har finnar också och det är det fler i min klass som har också. börjar bli ganska vanligt bland mina kompisar

RobinR: du är ett år äldre än mig och kille så dig kommer alla tro på :arg:

Tror ej alla tror på mig för att jag är kille.
Kanske för att JAG vet att jag pratar sanning wink

Stål-Elin
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 12
918358
July 9, 2005 - 12:37 pm
sp_Permalink sp_Print

JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.

jag trodde att jag skulle kunna lära mig mer på det här forumet men alla är så taskiga. jag tänkte att om jag berätade att jag är 12 (snart 🙄 ) så skulle inte alla tycka att jag skriver dumma frågor.
ja ja, ni får tro vad ni vill. jag kommer fortsätta vara här inne och kommer skriva när jag har nån fråga eller nåt.

Black_light
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1851
918367
July 9, 2005 - 1:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Skiroy! Hur går de med den där IP grejen? De va väl så att stål-elin och en annan hade samma IP eller nått sånt va? Har du kommit fram till en lösning på mysteriet?

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
918375
July 9, 2005 - 1:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Skiroy! Hur går de med den där IP grejen? De va väl så att stål-elin och en annan hade samma IP eller nått sånt va? Har du kommit fram till en lösning på mysteriet?

IP-nummret kan ju vara lite vilseledande, eftersom det kan sitta flera på samma..
På mitt IP ut mot nätet skulle det kunna vara 4 olika användare/datorer inne på NH samtidigt..
Fast det är det aldrig..Dom andra är inte intresserade av klockning och hårdvara..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
918393
July 9, 2005 - 2:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Stål-Elin wrote: JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.

jag trodde att jag skulle kunna lära mig mer på det här forumet men alla är så taskiga. jag tänkte att om jag berätade att jag är 12 (snart 🙄 ) så skulle inte alla tycka att jag skriver dumma frågor.
ja ja, ni får tro vad ni vill. jag kommer fortsätta vara här inne och kommer skriva när jag har nån fråga eller nåt.

Spelar ingen roll. Att Lodisen inte har mer vett än sådär är bara att ignorera. Rötägg finns det på alla forum så det vore väldigt tråkigt om du låter hans korkade inlägg gå ut över oss andra som faktiskt kan föra en normal diskussion.
Lite tråkigt att det ska börja så här dock, men det blir gärna så när en kvinna letar sig in bland de hormonstinna pojkarna oavsett om det är ett datorforum, ett motorcykelgäng eller på schack-klubben 😉

//Andreas

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
918412
July 9, 2005 - 2:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.

Spelar ingen roll. Att Lodisen inte har mer vett än sådär är bara att ignorera. Rötägg finns det på alla forum så det vore väldigt tråkigt om du låter hans korkade inlägg gå ut över oss andra som faktiskt kan föra en normal diskussion.
Lite tråkigt att det ska börja så här dock, men det blir gärna så när en kvinna letar sig in bland de hormonstinna pojkarna oavsett om det är ett datorforum, ett motorcykelgäng eller på schack-klubben 😉

//Andreas

Ok då tar vi det lugnt nu, hon är bara 12år för bövelen!

Det är som om ilg@dd skulle stöta på Kattis Ahlström eller nåt

Sardaukar
Member
Medlem
Forum Posts: 4818
918428
July 9, 2005 - 3:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Black_light wrote: Skiroy! Hur går de med den där IP grejen? De va väl så att stål-elin och en annan hade samma IP eller nått sånt va? Har du kommit fram till en lösning på mysteriet?

Om du går tillbaka en sida så har du svaret wink

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
918441
July 9, 2005 - 3:45 pm
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=Delph1][quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.

//Andreas

???
Hon är väl nästan jämngammal med mej?? eller??
Jäkligt fin och ser allmänt hemtrevlig ut den damen..
Finge jag chansen att charma henne skulle jag inte backa..
Dessvärre har jag aldrig sett till henne i trakterna..

*Edit*
Japp, 1 år yngre bara..
http://susning.nu/Kattis_Ahlstr%f6m

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Bark
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 753
918554
July 9, 2005 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

En annan är 17 år, mycket intressant kvällsläsning 😛

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
918587
July 9, 2005 - 11:42 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=abishai][quote=Delph1][quote=Stål-Elin]JAG vet också att JAG talar sanning men ingen annan verkar tro mig. Det tycker jag är lite skumt.

//Andreas

???
Hon är väl nästan jämngammal med mej?? eller??
Jäkligt fin och ser allmänt hemtrevlig ut den damen..
Finge jag chansen att charma henne skulle jag inte backa..
Dessvärre har jag aldrig sett till henne i trakterna..

*Edit*
Japp, 1 år yngre bara..
http://susning.nu/Kattis_Ahlstr%f6m

Det var ett skämt... du är gammal.

Fast hon är fan en milf

:bgrin:

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
918609
July 10, 2005 - 12:33 am
sp_Permalink sp_Print

småbarn är alltid lika roliga...bleh, tur man är äldre nuförtiden 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 122
Currently Browsing this Page:
4 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL