March 27, 2003
Vet inte om den är gammal.
Jag tycker den va bra....
June 28, 2001
adamnassjo wrote: Är inte de bättre än att starta en ny?
Om problemet liksom disskuteras/disskuterades i en annan tråd ska man väl hålla sig till den?
uhm, dina meningar går imot varandra.
det är ju onödigt att bumpa upp en 2 år gammal tråd i dom flesta fallen, dock inte alltid.
men jag som har hängt här allt för mkt har sett runt 90% av alla trådar som skrivs i allmänt i en tidigare utgåva.
January 14, 2002
Mind wrote: [quote=adamnassjo]Är inte de bättre än att starta en ny?
Om problemet liksom disskuteras/disskuterades i en annan tråd ska man väl hålla sig till den?
det är ju onödigt att bumpa upp en 2 år gammal tråd i dom flesta fallen, dock inte alltid.
men jag som har hängt här allt för mkt har sett runt 90% av alla trådar som skrivs i allmänt i en tidigare utgåva.
tycker att om man gjort t.ex en säljtråd för säg 2 månader sen och inte fått varan såld, då tycker jag iaf att man borde få bumpa i stället för att skapa en helt ny tråd med samma innehåll. men det är jag det 😛
June 28, 2001
Quarzi wrote: [quote=Mind][quote=adamnassjo]Är inte de bättre än att starta en ny?
tycker att om man gjort t.ex en säljtråd för säg 2 månader sen och inte fått varan såld, då tycker jag iaf att man borde få bumpa i stället för att skapa en helt ny tråd med samma innehåll. men det är jag det 😛
well, det känns som en bump åker ner på listan mkt snabbare, men idag så kollade jag tiden på förstasidan av nya saker, inget på sidan var äldre än 2 timmar.
2 Guest(s)