March 10, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=boogey]Luigi?
jag skulle lätt köpa Colic... Tack vare tur/otur-balansen kommer jag vinna på lotto varje dag med honom i min närhet.... 😀
Jag skulle köpa bubblan..=) E ju en tjej ju..=) HAHA.. Vem fan betalar för att få en snubbe??=)
En tjej kanske? =)
June 17, 2002
Dehman wrote: [quote=MULLVADEN][quote=boogey]Luigi?
jag skulle lätt köpa Colic... Tack vare tur/otur-balansen kommer jag vinna på lotto varje dag med honom i min närhet.... 😀
Jag skulle köpa bubblan..=) E ju en tjej ju..=) HAHA.. Vem fan betalar för att få en snubbe??=)
En tjej kanske? =)
Men nu e det ju så att dom som snackar om att köpa nån e ju snubbar som snackar om att köpa snubbar.. :cy: :bgrin:
June 20, 2002
Dehman wrote: [quote=MULLVADEN][quote=boogey]Luigi?
En tjej kanske? =)
sen om man spanar lite i citat-tråden har ju några tydligt visat att de har en läggning åt ett annat håll än majoriteten av folket... 🙄
neee... nu ska jag sova...
March 10, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Dehman][quote=MULLVADEN][quote=boogey]Luigi?
En tjej kanske? =)
Men nu e det ju så att dom som snackar om att köpa nån e ju snubbar som snackar om att köpa snubbar.. :cy: :bgrin:
Men alla vet att killar är mer kompetenta. 😉
June 20, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Dehman][quote=MULLVADEN][quote=boogey]Luigi?
En tjej kanske? =)
Colic skulle jag ju iofs ha inlåst i källaren...
kanske *host* "titta till" honom mot kvällskvisten ibland bara... *host*..
edit: gonatt...
October 26, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=BubbleAng3L]sen när var ja till salu?
Tror du dom från öststaterna har nån talan om det när dom importeras till Sverige för att säljas på gatan??
NEJ!!
Alltså har inte du heller nån talan..=) Vi män bestämmer.. 8)
Sen när kom ja ifrån öststaterna..? *förvirrad*..
June 17, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=MULLVADEN][quote=BubbleAng3L]sen när var ja till salu?
Tror du dom från öststaterna har nån talan om det när dom importeras till Sverige för att säljas på gatan??
NEJ!!
Alltså har inte du heller nån talan..=) Vi män bestämmer.. 8)
Sen när kom ja ifrån öststaterna..? *förvirrad*..
inte det jag menar.. utan att du e kvinna som dom..=) och då inte har nån talan..=)
January 17, 2002
Det är fritt fram att lägga bud på mig om du är flicka/kvinna, se bara till att jag får mat regelbundet och har en egen dator. För att få mig att stanna måste ni utföra en erotisk dans näck vid sovtid och 2 gånger på morgonen, en för att få mig att vakna och en för att jag ska ha något att kolla på vid frukosten om det inte är några intressanta nyheter.
Utöver det är det lag på att du måste gå topless i min närvaro.
Jag utför tjänster som att Ropa på mat (Skadestånd om du inte har en pizzeria inom 2km), dricka, porrfilm och reparation av favoritfotöljen.
Ersättningskostnader tillkommer om ni bor i en byhåla.
Bjudningen börjar på 1000:- + frakt eller bensinkostnader.
March 10, 2002
CoLiC wrote: Det är fritt fram att lägga bud på mig om du är flicka/kvinna, se bara till att jag får mat regelbundet och har en egen dator. För att få mig att stanna måste ni utföra en erotisk dans näck vid sovtid och 2 gånger på morgonen, en för att få mig att vakna och en för att jag ska ha något att kolla på vid frukosten om det inte är några intressanta nyheter.
Utöver det är det lag på att du måste gå topless i min närvaro.
Jag utför tjänster som att Ropa på mat (Skadestånd om du inte har en pizzeria inom 2km), dricka, porrfilm och reparation av favoritfotöljen.
Ersättningskostnader tillkommer om ni bor i en byhåla.
Bjudningen börjar på 1000:- + frakt eller bensinkostnader.
500 kr :bgrin:
5 Guest(s)