June 20, 2002
DiDi wrote: [quote=boogey]DiDi :heart: bubblan
eller inte eftersom jag vet vem det är nu, men det hade varit ganska roligt på det viset också...
Jo du skrev det i en tidigare tråd också... Kanske därför Dehman har det i sin sign...
jo, det är nog därför...
det är ju med anledning av den tråden som den här startades...
October 26, 2003
DiDi wrote: Vill inte komam in lite sent såhär men jag har vetat vem bubbleangels pojkvän varit sen hon först skrev här 😉
Typ hennes första inlägg innehöl "min darkie"... Sedan svara Darkstorm lite senare... Svårt att räkna ut 😉
du är ganska smart.. ja trodde de flesta skulle lista ut vem de var då.. 🙂
August 20, 2001
BubbleAng3L wrote: [quote=DiDi]Vill inte komam in lite sent såhär men jag har vetat vem bubbleangels pojkvän varit sen hon först skrev här 😉
Typ hennes första inlägg innehöl "min darkie"... Sedan svara Darkstorm lite senare... Svårt att räkna ut 😉
Tackar... Trodde jag också 😉
June 20, 2002
DiDi wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=DiDi]Vill inte komam in lite sent såhär men jag har vetat vem bubbleangels pojkvän varit sen hon först skrev här 😉
Det är ju en fördel att ha sett när hon skrivit "min darkie", om man ska lista ut det...
vilket jag inte gjorde, och inte visste jag vad hon lyssnade på för musik, så då blir det lätt lite svårare...
October 26, 2003
boogey wrote: [quote=DiDi][quote=BubbleAng3L][quote=DiDi]Vill inte komam in lite sent såhär men jag har vetat vem bubbleangels pojkvän varit sen hon först skrev här 😉
Det är ju en fördel att ha sett när hon skrivit "min darkie", om man ska lista ut det...
vilket jag inte gjorde, och inte visste jag vad hon lyssnade på för musik, så då blir det lätt lite svårare...
ingen som klandrar dig mario.. du var duktig ändå. 🙂
1 Guest(s)