July 1, 2002
Hej, sitter här på umm antar morgonen (inte sovit ännu) Är det någon som vet om det finns nån/några online chattar med utbildade personer som är öppna dygnet runt som man skulle kunna prata med när man känner att allt bara är skit? Jag vet att detta är ett hårdvaruforum och kanske finns bättre ställen att fråga på , men jag vet faktiskt it. Normalt sätt så har jag psykologen jag kan ringa till, men nu är det helg. Fan deppar sönder snart
August 11, 2005
WiCHeR wrote: Hej, sitter här på umm antar morgonen (inte sovit ännu) Är det någon som vet om det finns nån/några online chattar med utbildade personer som är öppna dygnet runt som man skulle kunna prata med när man känner att allt bara är skit? Jag vet att detta är ett hårdvaruforum och kanske finns bättre ställen att fråga på , men jag vet faktiskt it. Normalt sätt så har jag psykologen jag kan ringa till, men nu är det helg. Fan deppar sönder snart
Just Salem har ingen akutpsykiatri så det blir lite knivigt där...
http://www.vardguiden.se/docum.....g_1_08.pdf
Men du kan alltid ringa vårdguiden för att få mer hjälp eller så kan du ringa BRIS för att prata.
Om du tror något farligt kommer hända med dig ifall du inte får hjälp så ska du inte tveka att ringa en taxi och ta dig till närmaste akutpsykiatriska mottagningen.
2 Guest(s)