Dessa födelsedagstrådar i forumet.|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Dessa födelsedagstrådar i forumet.
Blue_Moon_
Member
Medlem
Forum Posts: 3020
sp_UserOfflineSmall Offline
1
February 22, 2003 - 6:03 am
sp_Permalink sp_Print

Jag bara undrar ni som skriver dem här trådarna.. är de så få folk som bryr er om er IRL så ni måste stojja på ett forum om att ni fyller år? Vem bryr sig!

Skaffa lite irl-vänner istället, allt blir mkt trevligare då, man kan tex få en så kallad födelsedagstårta osv. Kanske rent utav en liten present? Allt som vi på NH forum inte kan ge er via modemet.

håjj/blue moon

Shinji
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 631
276025
February 22, 2003 - 6:54 am
sp_Permalink sp_Print

Blue_Moon_ wrote: Jag bara undrar ni som skriver dem här trådarna.. är de så få folk som bryr er om er IRL så ni måste stojja på ett forum om att ni fyller år? Vem bryr sig!

Skaffa lite irl-vänner istället, allt blir mkt trevligare då, man kan tex få en så kallad födelsedagstårta osv. Kanske rent utav en liten present? Allt som vi på NH forum inte kan ge er via modemet.

håjj/blue moon

Uj, vaknat på fel sida av sängen idag? ;(

stormaz
Member
Medlem
Forum Posts: 3071
276029
February 22, 2003 - 7:45 am
sp_Permalink sp_Print

Blue_Moon_ wrote: Jag bara undrar ni som skriver dem här trådarna.. är de så få folk som bryr er om er IRL så ni måste stojja på ett forum om att ni fyller år? Vem bryr sig!

håjj/blue moon

HAha, kommer en till födelsedagstråd på Måndag 😛

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
276043
February 22, 2003 - 9:24 am
sp_Permalink sp_Print

Ja, fan.. Det är lite irriterande. Inte direkt så många som bryr sig..

Waco
Member
Medlem
Forum Posts: 2422
276111
February 22, 2003 - 11:49 am
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Ja, fan.. Det är lite irriterande. Inte direkt så många som bryr sig..

ge fan i att läsa dom om du inte bryr dig då.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
276122
February 22, 2003 - 12:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Har jag sagt att jag läser dom?

fet_loa
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1332
276138
February 22, 2003 - 12:38 pm
sp_Permalink sp_Print

HELIX wrote: Har jag sagt att jag läser dom?

läs de trådar som intresserar er då.. va fan är det för irriterande med att det står "jag fyller år" i allmänt forumet på vissa ställen? mår ni verkligen så illa av det?

en sån här tråd irriterar mig.. men jag läser den ändå... 🙂

Zap
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 720
276142
February 22, 2003 - 12:43 pm
sp_Permalink sp_Print

håjj/blue moon

Men lägg ner nu för fan! Tror inte jag har läst nått inlägg från dig där du inte har gnällt på någon eller något här på forumet. Om livet nu e så jävla jobbigt så håll åt minstonde käft så vi andra slipper ditt gnäll

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
276149
February 22, 2003 - 12:53 pm
sp_Permalink sp_Print

Zap wrote: [quote=Blue_Moon_]Jag bara undrar ni som skriver dem här trådarna.. är de så få folk som bryr er om er IRL så ni måste stojja på ett forum om att ni fyller år? Vem bryr sig!

håjj/blue moon

Men lägg ner nu för fan! Tror inte jag har läst nått inlägg från dig där du inte har gnällt på någon eller något här på forumet. Om livet nu e så j**la jobbigt så håll åt minstonde käft så vi andra slipper ditt gnäll

Håller med, dessutom så är det svårt att missa vilka trådar som är födelsedagstrådar... de heter oftast nått som har emd ämnet att göra, gå bara itne in på dem om du störs så väldigt.

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
276206
February 22, 2003 - 2:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Suck.....

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 354
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL