December 17, 2005
csm101 wrote: [quote=Bjornstrom]aa gotta love Norrland.. Eller specielt Kiruna. Jag låser aldrig cykeln eller något.. Och har heller aldrig blivit av med något heller. Tur ? kanske
Gör det i umeå om du vågar...
Är väl typ samma i Luleå också hehe ;P .. Men Kiruna har vart rätt beskonat från våld, stölder etc. vad jag vet.. Står nästan aldrig något i tidningen om något sådant... Vilket är jädrans skönt
July 18, 2003
Jag förstår inte riktigt varför man inte kan låta bli andras saker, helt sjukt. Själv så har jag skippat cykeln helt och hållet, trivs bättre med att gå, på campus i växjö är det inte så långt någonstans och ska man in till stan så är det bara att pinna på en stund eller ta bussen.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 12, 2003
Json_81 wrote: Min gamla passat av 1983 års modell (R.I.P) som hade mer rost än plåt skulle de tvunget in i. Så de slog in rutan. Vad fan tror de man ska hitta i en sådan bil? j**la pundare.
Polarens Golf av 1984 års modell (R.I.P) med ungefär samma mängd rost blev stulen två gånger.Så gamla grejer är ingen trygghet, iaf inte här.
Njäe, det är sant. Måste vara det att häromkring har ghettoungarna ingen aning om hur en moped med växlar funkar, så de låter den stå kvar. Eller nånting liknande.
Hände en liknande grej i min farsas Volvo 240 för en sisodär 8-10 år sen, det var en ~84'a, den var inte vacker alls, men likväl bröt de sig in i den... Och snodde ett paket cigg.
March 15, 2004
Jag har tappat all respekt och tro på människorasen och börjar t.om tvivla på att skaffa barn nångång i framtiden för allt är så sjukt i världen.
Undrar om jag får leva den dagen världen går under av alla idioter för då kan jag säga "Skyll er själva dumma nedrans (j**la) idioter.
March 14, 2001
Är det någon som tar min cykel så tar jag bara någon annans cykel och cyklar snällt vidare.. exempel: jag cyklar till en fest, festar hela natten lång, på vägen hem är min cykel borta så jag tar helt enkelt första bästa cykel i min närhet och cyklar hem på den..
Lite som en ond cirkel detta..
Sen kan man se det från den ljusa sidan, blir din cykel snodd behöver du inte längre oroa dig om att någon snor den.. 🙂
August 28, 2004
Snorch wrote: Är det någon som tar min cykel så tar jag bara någon annans cykel och cyklar snällt vidare.. exempel: jag cyklar till en fest, festar hela natten lång, på vägen hem är min cykel borta så jag tar helt enkelt första bästa cykel i min närhet och cyklar hem på den..
Sen kan man se det från den ljusa sidan, blir din cykel snodd behöver du inte längre oroa dig om att någon snor den.. 🙂
Samma argument som detta.
Jag blev misshandlad, nersparkad! Nu går jag och slår ner första bästa personen jag ser.
March 14, 2001
Lodisen wrote: [quote=Snorch]Är det någon som tar min cykel så tar jag bara någon annans cykel och cyklar snällt vidare.. exempel: jag cyklar till en fest, festar hela natten lång, på vägen hem är min cykel borta så jag tar helt enkelt första bästa cykel i min närhet och cyklar hem på den..
Jag blev misshandlad, nersparkad! Nu går jag och slår ner första bästa personen jag ser.
Okej kan väl ekränna att jag inte var så seriös. 😉
Däremot vet jag folk som gör på detta vis, fast utan att få sin egen cykel snodd. De "lånar" alltså första bästa cykel när de är på väg hem eller liknande.. lite små irriterande..
August 28, 2004
Snorch wrote: [quote=Lodisen][quote=Snorch]Är det någon som tar min cykel så tar jag bara någon annans cykel och cyklar snällt vidare.. exempel: jag cyklar till en fest, festar hela natten lång, på vägen hem är min cykel borta så jag tar helt enkelt första bästa cykel i min närhet och cyklar hem på den..
Däremot vet jag folk som gör på detta vis, fast utan att få sin egen cykel snodd. De "lånar" alltså första bästa cykel när de är på väg hem eller liknande.. lite små irriterande..
Så nu kan du inte stå för vad du säger heller? 😀 En riktig värsting.
March 14, 2001
Lodisen wrote: [quote=Snorch][quote=Lodisen][quote=Snorch]Är det någon som tar min cykel så tar jag bara någon annans cykel och cyklar snällt vidare.. exempel: jag cyklar till en fest, festar hela natten lång, på vägen hem är min cykel borta så jag tar helt enkelt första bästa cykel i min närhet och cyklar hem på den..
Så nu kan du inte stå för vad du säger heller? 😀 En riktig värsting.
🙄 ?
Inte så seriös, skämtade, ljög, alltså snor inte cyklar och gillar inte folk som gör det heller.. 😉
March 10, 2002
Dani wrote: [quote=Delph1]Snorungar på DH snodde min väska med lite saker i. Moralen är låg idag vad det verkar... //Andreas
Har man inte jobb eller utbildning är kanske det enda utvägen. Tråkigt men sant. Men att de gör det på DH verkar skumt, löst folk i gäng tro?
/Dani
Det är väl inget försvar? Sen om man har råd att åka till Dreamhack så kan man nog klarar sig.
November 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Dani][quote=Delph1]Snorungar på DH snodde min väska med lite saker i. Moralen är låg idag vad det verkar... //Andreas
Har man inte jobb eller utbildning är kanske det enda utvägen. Tråkigt men sant. Men att de gör det på DH verkar skumt, löst folk i gäng tro?
/Dani
Det är väl inget försvar? Sen om man har råd att åka till Dreamhack så kan man nog klarar sig.
Precis min tanke. En ryggsäck, ett headset till en W800, en gamepad och ett par RayBan är knappast något någon behöver för att kunna överleva heller...
//Andreas
February 10, 2004
Mean Machine wrote: Har man nåt gammalt skit så är det ingen som snor det... Rätt kul att se idioterna som snor allas eu-mopeder här i stan, jag kan ställa min rostiga Zündapp -77 vart jag vill olåst, ingen som rör den. Ingen som en slangar soppa från den.
Sen är det väl inte så kul att glida runt med nån gammal cykel heller, det förstår jag...
vettifasen om jag håller med.. har man en rishög till cyckel/moppe/bil vad det nu är så tar dom den/det bara för att jävlas.. usch jäkla folk man ska behöva betala skatt åt.. fy fasen.. inte mera än att man skulle villja gå bärsärkagång på varje idii man ser!! grrr!! hoppas du får tillbaka cykel/vingen iaf.. jäkla parasiter e vad dom är!
/arg som tusan!
November 22, 2001
ViU wrote: Ja världen har blivit riktigt hemsk. Kanske man borde flytta ut på någon liten ö dit alla främlingar betraktas som inkräktare. Nej jag pratar inte om Åland, för det är tillräckligt stort för att det skall finnas idioter som snor saker.
Vi har några sådana öar utanför göteborg 🙂
Dock får man ju stå ut med att bli betraktad som inkräktare om man flyttar dit 😉
svensk nynazist wrote: Jag ska flytta till ett land där de inte tar in invandrare!
2 Guest(s)